BMWE39turbo Skrevet Desember 18, 2011 Share Skrevet Desember 18, 2011 Orginale speila på min E39 har kun memory, men ser det selges nesten berre uorginale M5 speil med varme og memory, ikkje berre memory. Lurer på sjølv om eg ikkje har varme om eg kan kjøpe uorginale M5 speil med memory å varme å kun kople til memoryen? Litt dårlig forklart håper noken forstår kva eg spør om Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimmen1990 Skrevet Desember 18, 2011 Share Skrevet Desember 18, 2011 Jeg har selv en E39, som jeg har ettermontert M5 speil på. Dette er 1998 modell. Der var det bare plugg and play. Jeg hadde varme i gamle speilene mine, og det funker like bare i de nye M5 speilene. Tror ikke det har så mye og si Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE39turbo Skrevet Desember 18, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 18, 2011 Men eg har ikkje varme i mine orginale speil , med andre ord har sikkert ikkje tilkopling til varme.. Så lurer på om det går greitt å da la ledningene til varmen ligge løst mens eg kopler kun til memory eller om det er andre ting eg kan gjere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw black jet Skrevet Desember 18, 2011 Share Skrevet Desember 18, 2011 Er du sikker på at du ikke har varme? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE39turbo Skrevet Desember 18, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 18, 2011 Egentlig ikkje .. Har du et bilde av knappen eller kan forklare kor den sitter så kan eg springe ut å sjekke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwrob Skrevet Desember 18, 2011 Share Skrevet Desember 18, 2011 Rart at du ikke hadde varme på E39n, sikker på at den ikke bare har blitt defekt? Varme skrus på automatisk når temp er underr 3grader. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE39turbo Skrevet Desember 18, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 18, 2011 Åja, då har eg nok varme, flaut.. haha , takker så meget for hjelpen, da blir det M5 speil til jul! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Desember 18, 2011 Share Skrevet Desember 18, 2011 Egentlig ikkje .. Har du et bilde av knappen eller kan forklare kor den sitter så kan eg springe ut å sjekke Som sagt så har de fleste E39er dette originalt. Var en del av Cold Climate package.. Men de fleste har det originalt. Samt varme i spylerdyser. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbruer Skrevet Desember 18, 2011 Share Skrevet Desember 18, 2011 Skrus ikke varmen på med varmetråder i bakruta ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hankook Skrevet Desember 19, 2011 Share Skrevet Desember 19, 2011 Skrus ikke varmen på med varmetråder i bakruta ? Nei, varmen går på automatisk når tempraturen synker. Var en som skrev at varmen går på når tempraturen er 3 grader, men jeg tror den går på før det. Mener bestemt den gir en vis % styrke etter hvor kaldt det er ute. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mudbug Skrevet Desember 19, 2011 Share Skrevet Desember 19, 2011 da blir det M5 speil til jul! M5 speil med antiblend er kanon bra . Det er nyedelig å kjøre når det er mørkt ute, særlig i vintertid. Da må du ettermontere interirøspeil med antiblend (60 EURO med sending) . Den styrer eksteriør antiblend. Her er min DIY for interiør og eksteriør antiblend Beklager det er ikke bilder på de. http://www.bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=1&t=184102 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå