johnja Skrevet Desember 19, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 19, 2011 Jaaaaa, men det går fort Bestilte vinterbil på fredag, nye einser 118d fullefekt, 143hk 320nm, blir artig det og Og du har en f10 535 i bestilling også? Nei desverre fornuften tok overhånd, det ble f11 525xd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Desember 19, 2011 Share Skrevet Desember 19, 2011 Hehe, gal mann, og det liker jeg;) har du fått den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet Desember 20, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 20, 2011 Nei, 525`n får jeg første uka i januar, og ener`n i slutten av januar. Ener`n blir nok en artig bil, har bestillt med adaptivt M understell og styring, luke, harman/kardon anlegg, navi proff, internett, bmw app, mørke ruter + litt Har bare prøvd 16d, og den går helt greit, så gleder meg til og prøve 18d`n. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Desember 20, 2011 Share Skrevet Desember 20, 2011 Liker den 540'n din så sinnsykt godt. Vil tro det er GROM lyd! Contour felga satt som et skudd også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet Desember 20, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 20, 2011 Lyden står i stil Felgene gjorde seg også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Desember 20, 2011 Share Skrevet Desember 20, 2011 Gratulerer med enda en grombil! Flott bilpark du har fått deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet Desember 20, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 20, 2011 Fått og fått......... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbruer Skrevet Desember 28, 2011 Share Skrevet Desember 28, 2011 Kjøpte denne av Frank Andre Rui eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Desember 28, 2011 Share Skrevet Desember 28, 2011 slenger meg bare på her jeg, må jo følge med og behøver vell ikke og si så mye om bilen heller, for du vet akkurat hva jeg mener om den hadde vært morro og stått siden av denne på et treff til sommeren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet Januar 6, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 6, 2012 Hentet meg noen felger, så man har litt og velge i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomatrally Skrevet Januar 6, 2012 Share Skrevet Januar 6, 2012 Fett! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Januar 6, 2012 Share Skrevet Januar 6, 2012 Kanke jeg komme så kan vi prøve litt felger a? For der var det steike mye gromt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet Januar 6, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 6, 2012 Kanke jeg komme så kan vi prøve litt felger a? For der var det steike mye gromt! Du er hjertelig velkommen, må bare få på no dekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakett Skrevet Januar 6, 2012 Share Skrevet Januar 6, 2012 Kjøpte denne av Frank Andre Rui eller? nei, det har'n ikke. Det har vært en eier i mellom der også. Husker jeg sikla fælt på denne bilen for et års tid siden da den skulle selges den gang.... Men fant ut at selvom det er en helt råkul motor, så er bilen for svær og tung for min smak. Men utseendemessig og motormessig er den en vinner. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet Januar 7, 2012 Share Skrevet Januar 7, 2012 Mye potensielt lekkert her ja Jeg ønsker å se et bilde av bilen med disse på: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå