Skeie`s-528IA Skrevet April 26, 2012 Share Skrevet April 26, 2012 hehe bra du koser deg med pengene i allefall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet April 26, 2012 Forfatter Share Skrevet April 26, 2012 Dim på felgene 38x19 et418 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet Mai 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2012 Da vurderes denne solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Mai 5, 2012 Share Skrevet Mai 5, 2012 neinei.. det kan du da ikke gjøre! er jo så fin, og så utrolig strøken! jeg vil stå siden av deg på treff engang, la meg gjøre det a? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet Mai 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2012 Blir sikkert ikke solgt med det første, må jo prøve og få igjen litt for den, så den blir sikkert dyr for mange. Så vi kan sikkert stå ved siden av hverandre 3.juni Blir litt lei når det er ferdig.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mcnugget Skrevet Mai 5, 2012 Share Skrevet Mai 5, 2012 Hva har du gjort med bilen etter du kjøpte den? Lurer litt på hvilken stand den var i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet Mai 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2012 Skiftet to dører, understell, lamper, lister, lakkert. Den var egentlig i veldig bra stand, trengte bare litt kosmetisk... Er IKKE rust. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet Mai 6, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2012 Kunne godt tenke meg en e38 nu.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Mai 6, 2012 Share Skrevet Mai 6, 2012 Kan da ikke selge denne bilen her Et virkelig prakt eksemplar av en e34! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet Mai 6, 2012 Share Skrevet Mai 6, 2012 Kunne godt tenke meg en e38 nu.. Støtter opp om denne Kjøp et bra eksemplar, og gjør den like strøken som de andre bilene du har. Hadde vært interessant å fulgt med på. Gjerne en lang 750 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet Mai 6, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2012 Ja, kunne tenkt meg en lang en. Ser vel helst etter en 740. Vi får sjå, bør kvitte meg med 540`n først, eller kanskje lure den bort på et lager Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet Mai 11, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2012 Etter tre ,fire timer på finn, så ble den solgt til en veldig hyggelig kar fra Sørumsand Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet Mai 11, 2012 Share Skrevet Mai 11, 2012 sykt, men den ser jo unektelig bra ut også da ka ble prisen om eg tør spørre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet Mai 11, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2012 Fikk det jeg forlangte, det blir jo sånn når førstemann som ser på bilen, kjøper den tror han var veldig fornøyd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet Mai 11, 2012 Share Skrevet Mai 11, 2012 Fikk det jeg forlangte, det blir jo sånn når førstemann som ser på bilen, kjøper den tror han var veldig fornøyd Det kan jeg skrive under på at jeg er. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå