Kjexx Skrevet Desember 18, 2011 Skrevet Desember 18, 2011 Jeg lurer på om det er noen som vet noe om det finnes små barneseter til bilen? Jeg har en volvo v50 og jeg er 2 meter høy så trenger bein plass.. Noen som vet om noe?
jonr Skrevet Desember 22, 2011 Skrevet Desember 22, 2011 ville anbefale å la dama di kjøre, eventuelt sette barnesetet bak passasjer stolen isteden for å spekulere i noe lurt på bekostning av ditt barn en anbefaling til, seg volvoen og kjøp bmw
Kjexx Skrevet Desember 23, 2011 Forfatter Skrevet Desember 23, 2011 Jeg skal ikke sege noe volvo. Den Volvoen jeg eier er faen meg noe av det bedre jeg har kjørt. Og ja jeg har kjørt ymse bmw.
bmwmann24 Skrevet Desember 23, 2011 Skrevet Desember 23, 2011 Jeg skal ikke sege noe volvo. Den Volvoen jeg eier er faen meg noe av det bedre jeg har kjørt. Og ja jeg har kjørt ymse bmw. Noe av det bedre? Da vil jeg si du mangler litt erfaring:P Hva med å skaffe seg en bil som en 2 meters mann kan passe i? med barn. Er selv lang, med barn.. du ser ikke meg i en traktor:P
Odd-M Skrevet Desember 23, 2011 Skrevet Desember 23, 2011 Hvis du tenker på de første små setene barnet bruker de første 9-15 mnd så har vi brukt Maxicosi Cabriofix. Det meste i denne størrelsen bør gå inn i de fleste biler uten problem. Det er neste størrelse som er problematisk, da stolene er betydelig større og barna helst fortsatt skal sitte bakovervendt. Husker ikke helt med V50 men Volvo har jo generelt hatt romslige bakseter. Du får dra å prøve. Det er såvidt vi får plass til Besafe X3 Combi i E61.
Kjexx Skrevet Desember 23, 2011 Forfatter Skrevet Desember 23, 2011 Takk for nyttig info, skal se på det.
awt Skrevet Desember 23, 2011 Skrevet Desember 23, 2011 Vi har Brio Primo, og dette er et av de letteste og minste setene på markedet. I tillegg scorer det høyt på det jeg har sett på av tester. Som en ekstra bonus får man dette setet (inkl. base) til rundt 1200,- i kampanjeperioder. Ulempen er naturligvis at man må bytte til neste hakk tidligere enn man muligens må med andre seter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå