Hjelen Skrevet Juli 1, 2012 Share Skrevet Juli 1, 2012 Greit tidsfordriv det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Juli 1, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2012 Hehe ja, jeg brukte vel tre dager og hadde 5-6 timer pr.dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bols'n Skrevet Juli 1, 2012 Share Skrevet Juli 1, 2012 Du legger vel ut bilder i denne tråden da når du har begynt og bygge hjelen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carlos Skrevet Juli 1, 2012 Share Skrevet Juli 1, 2012 den ble slett ikke dum Bestillte en jeg og nå + div lys, felger og annet stæsj Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Juli 1, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2012 hvem sikter du til? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hjelen Skrevet Juli 1, 2012 Share Skrevet Juli 1, 2012 Du legger vel ut bilder i denne tråden da når du har begynt og bygge hjelen. Har ikke 5-6 timer per dag å bruke på bygging, så det kan hende det tar litt tid hvis det er så mye Men bilder blir det nok Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carlos Skrevet Juli 1, 2012 Share Skrevet Juli 1, 2012 hvem sikter du til? Deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Juli 1, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2012 har gule lys på min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carlos Skrevet Juli 2, 2012 Share Skrevet Juli 2, 2012 Har du prøvd bilen? Sett litt på youtube på brushless motorer, syk fart man kan få på de Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Juli 2, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 2, 2012 Nei, mangler mottaker og kontroll Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bols'n Skrevet Juli 2, 2012 Share Skrevet Juli 2, 2012 Gjør det noe om vi poster bilder av R/C BMW'r i denne tråden din? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Juli 2, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 2, 2012 Neida, bare kjøre på det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bols'n Skrevet Juli 3, 2012 Share Skrevet Juli 3, 2012 Karosseri.. Understell... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carlos Skrevet Juli 3, 2012 Share Skrevet Juli 3, 2012 Hvilket understell er det? Man slipper å gjøre noe med fjærene for å få bilen lav? senker den på karosseriet? Hadde en nikko subaru impreza i mine yngre dager, lakkert gul med kappa fjærer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Juli 3, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 3, 2012 Det var jaggu strøkent! senker den på pinnene ja, går også og justere camber Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå