raynik Skrevet Mars 14, 2012 Share Skrevet Mars 14, 2012 gratulere med flott bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW-Brown Skrevet Mars 15, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 15, 2012 gratulere med flott bil. Takk Takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole Andreas Skrevet Mars 15, 2012 Share Skrevet Mars 15, 2012 se her ja du er her også brown må si eg e litt små misunelig på den dere e30-en din her så lav km stand da! var oppe å så på den på jæger her for et par uker siden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Mars 15, 2012 Share Skrevet Mars 15, 2012 Flere pix? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
minigris Skrevet Mars 16, 2012 Share Skrevet Mars 16, 2012 Denne ble jeg rett å slett missunelig på! Meget fin bil, tør jeg spørre hva du måtte gi for den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW-Brown Skrevet Mars 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2012 se her ja du er her også brown må si eg e litt små misunelig på den dere e30-en din her så lav km stand da! var oppe å så på den på jæger her for et par uker siden Takk takk ole er ikke så dum den e36'en din heller då, god motor hvertfall! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW-Brown Skrevet Mars 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2012 Flere pix? Har ikke fler bilder nå, men skal kjøpe senkesett (60/40) på Tirsdag (20 mars). Får ikke montert det før helgen som kommer da etter det har blitt kjøpt men skal ta masse bilder under arbeidet å litt før etter bilder då Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW-Brown Skrevet Mars 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2012 Denne ble jeg rett å slett missunelig på! Meget fin bil, tør jeg spørre hva du måtte gi for den? Takker for den! ja er meget fornøyd. Kjente han som eide den veldig godt å den stod bare i ro å ble så godt som ikke brukt i det hele tatt, men betalte 35 for den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Mars 18, 2012 Share Skrevet Mars 18, 2012 Billigere får du det faen ikke... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HypeTraxX Skrevet Mars 19, 2012 Share Skrevet Mars 19, 2012 Sjeldent syn det her! Blir spennende å se hvordan den blir når du er ferdig utvendig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW-Brown Skrevet Mars 20, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2012 Nei er veldig fornøyd med prisen jeg betalte! hvertfall at jeg hadde pengene liggende å slapp å ta lån! ja gleder meg som en liten unge før julaften! og julaften så ut til å komme tidlig i år for i dag ble det innkjøp av senkesett 60/40 mm supersport med dempere, nå venter jeg bare på nye tårnlagre å alt det andre småplukket som kommer om 2 dager satset ikke på at jeg kunne bruke noe av det gamle så bestemte meg for å bytte absolutt alt, kom på under 4000 for alt sammen forran å bak. Blir montert til helgen så da blir det oppdatering på bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW-Brown Skrevet Mars 20, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2012 Et bilde fra når jeg reparerte en kjøleveske lekkasje, var heldigvis bare 2 slanger som trengtes å taes av, regngjøres å bytte av slangeklemmer, men luftingen var ikke bare bare, men ordnet seg til slutt Senkesettet kommet i hus! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW-Brown Skrevet Mars 20, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2012 Hvis noen selger/vet om noen som selger (eller vet om en internett side som er bra, trenger ikke være norsk nettside) noen kule 17 tommers felger til e30 er det bare å skrike ut, er åpen for forslag! trenger sårt noen nye felger, helst med litt kant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet Mars 20, 2012 Share Skrevet Mars 20, 2012 http://www.welsch-spezial.de/fahrzeugumbauten/e30-3.htm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raynik Skrevet Mars 21, 2012 Share Skrevet Mars 21, 2012 selger du di krom hjulbuene??hehe trenger for å skjule litt rust.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå