Ole Andreas Skrevet Mars 15, 2012 Skrevet Mars 15, 2012 se her ja du er her også brown må si eg e litt små misunelig på den dere e30-en din her så lav km stand da! var oppe å så på den på jæger her for et par uker siden
minigris Skrevet Mars 16, 2012 Skrevet Mars 16, 2012 Denne ble jeg rett å slett missunelig på! Meget fin bil, tør jeg spørre hva du måtte gi for den?
BMW-Brown Skrevet Mars 18, 2012 Forfatter Skrevet Mars 18, 2012 se her ja du er her også brown må si eg e litt små misunelig på den dere e30-en din her så lav km stand da! var oppe å så på den på jæger her for et par uker siden Takk takk ole er ikke så dum den e36'en din heller då, god motor hvertfall!
BMW-Brown Skrevet Mars 18, 2012 Forfatter Skrevet Mars 18, 2012 Flere pix? Har ikke fler bilder nå, men skal kjøpe senkesett (60/40) på Tirsdag (20 mars). Får ikke montert det før helgen som kommer da etter det har blitt kjøpt men skal ta masse bilder under arbeidet å litt før etter bilder då
BMW-Brown Skrevet Mars 18, 2012 Forfatter Skrevet Mars 18, 2012 Denne ble jeg rett å slett missunelig på! Meget fin bil, tør jeg spørre hva du måtte gi for den? Takker for den! ja er meget fornøyd. Kjente han som eide den veldig godt å den stod bare i ro å ble så godt som ikke brukt i det hele tatt, men betalte 35 for den
HypeTraxX Skrevet Mars 19, 2012 Skrevet Mars 19, 2012 Sjeldent syn det her! Blir spennende å se hvordan den blir når du er ferdig utvendig
BMW-Brown Skrevet Mars 20, 2012 Forfatter Skrevet Mars 20, 2012 Nei er veldig fornøyd med prisen jeg betalte! hvertfall at jeg hadde pengene liggende å slapp å ta lån! ja gleder meg som en liten unge før julaften! og julaften så ut til å komme tidlig i år for i dag ble det innkjøp av senkesett 60/40 mm supersport med dempere, nå venter jeg bare på nye tårnlagre å alt det andre småplukket som kommer om 2 dager satset ikke på at jeg kunne bruke noe av det gamle så bestemte meg for å bytte absolutt alt, kom på under 4000 for alt sammen forran å bak. Blir montert til helgen så da blir det oppdatering på bilder
BMW-Brown Skrevet Mars 20, 2012 Forfatter Skrevet Mars 20, 2012 Et bilde fra når jeg reparerte en kjøleveske lekkasje, var heldigvis bare 2 slanger som trengtes å taes av, regngjøres å bytte av slangeklemmer, men luftingen var ikke bare bare, men ordnet seg til slutt Senkesettet kommet i hus!
BMW-Brown Skrevet Mars 20, 2012 Forfatter Skrevet Mars 20, 2012 Hvis noen selger/vet om noen som selger (eller vet om en internett side som er bra, trenger ikke være norsk nettside) noen kule 17 tommers felger til e30 er det bare å skrike ut, er åpen for forslag! trenger sårt noen nye felger, helst med litt kant
hylle Skrevet Mars 20, 2012 Skrevet Mars 20, 2012 http://www.welsch-spezial.de/fahrzeugumbauten/e30-3.htm
raynik Skrevet Mars 21, 2012 Skrevet Mars 21, 2012 selger du di krom hjulbuene??hehe trenger for å skjule litt rust....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå