BMW-Brown Skrevet Mars 24, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 24, 2012 Ny vasket etter jobb Godt i gang med montering av senkesettet Litt forskjell Montering av 60/40 supersport senk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW-Brown Skrevet Mars 24, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 24, 2012 Ble litt lavere no Ferdig å montere 60/40 senk Nydelig bil å nydelig vær Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW-Brown Skrevet Mai 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2012 Noen andre som har opplevd at GS Bildeler er FRYKTELIG treg når det gjelder levering?? Ventet en mnd på felgene mine nå... Når jeg ringer de å spør kan de faen ikke gi meg en eksakt tid på når de kommer, de kan ikke gi en ca tid engang.. svaret jeg fikk nå sist var at de FORHÅPENTLIGVIS var rett rundt hjørnet, kanskje i midten av Mai mnd.. kjører jo på vinterdekk endå.. Hadde jo hatt tid til å smi felger å lage dekk selv på denne tiden! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå