Glenglen Skrevet April 26, 2012 Share Skrevet April 26, 2012 Noen som har et bilde av bilen de lagde? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flonoen Skrevet April 26, 2012 Share Skrevet April 26, 2012 Av audien? Stikk inn på viasat.no, der ligger bilder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet April 26, 2012 Share Skrevet April 26, 2012 Viasat4.no, er ikke veldig mye og se på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet April 26, 2012 Share Skrevet April 26, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flonoen Skrevet April 26, 2012 Share Skrevet April 26, 2012 Kom på nå at det morsomste med hele episoden var at det kameraet de hadde for å se på bikkja var et ryggekamera, helt greit det, bortsett fra at det var slike avstandsstriper på skjermen! Gjennomført? I think not! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
inflames662 Skrevet April 26, 2012 Share Skrevet April 26, 2012 Kom på nå at det morsomste med hele episoden var at det kameraet de hadde for å se på bikkja var et ryggekamera, helt greit det, bortsett fra at det var slike avstandsstriper på skjermen! Gjennomført? I think not! så enig så enig.... Blir jo litt halvveis i Norge når det ikke har nok penger og ikke får lov å gjøre noe med motoren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Janthomas Skrevet April 26, 2012 Forfatter Share Skrevet April 26, 2012 så enig så enig.... Blir jo litt halvveis i Norge når det ikke har nok penger og ikke får lov å gjøre noe med motoren Jodda de satt på et heftig åpent luftfilter! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet April 26, 2012 Share Skrevet April 26, 2012 uffda.. den audi'n så ikke veldig pen ut o0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30_joakim Skrevet April 26, 2012 Share Skrevet April 26, 2012 Rart at ingen reagerte på det jeg synes var mest irriterende - latteren til hun der jenta og en viss annen... Har jo faen lyst å kjøre lakksprøyten langt ned i kjeften på han der Superidioten +2 ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet April 26, 2012 Share Skrevet April 26, 2012 uffda.. den audi'n så ikke veldig pen ut o0 Hehe, det så ikke ut til å være noe suksess nei. Dog er det vel mye lettere for dem å bare hive på noe billig plastikk og felger istedet for å restaurere som i f.eks Overhaul. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet April 26, 2012 Share Skrevet April 26, 2012 Noen som tørr å sende inn BMWn sin til Pimp my ride? xD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RogE36R Skrevet April 26, 2012 Share Skrevet April 26, 2012 Jeg har lyst:D så er det herjevideo.com på YouTube next.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet April 26, 2012 Share Skrevet April 26, 2012 Hvis man sender E36 inn der blir den jalla opp med Rieger eller E46 fangere, samt 22" "fete" felger. Får sikkert recaro seter og rosa flammer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haakon85 Skrevet April 26, 2012 Share Skrevet April 26, 2012 Jeg har lyst:D så er det herjevideo.com på YouTube next.. Hadde vært fantastisk! Tror de hadde blitt lang i maska når de ser "mesterverket" sitt bli herpet på en youtube-video. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet April 27, 2012 Share Skrevet April 27, 2012 Syns dette minnet veldig om automote sine bygg jeg, bare i litt mindre skala.. (De er jeg ikke så veldig fan av) Lo foresten godt av de ryggestripene jeg også, på det hundekameraet de hadde montert baki. Lakken så jo også veldig dårlig ut med dårlig maskerte flammer, maskeringskanter, appelsinhud osv.. Det er som med de fleste andre bilprogrammer, det ser strøkent ut på TV'n og dårlig ut i virkeligheten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå