ZhilleN Skrevet Mai 23, 2012 Share Skrevet Mai 23, 2012 Jepp, bodde i Granvegen før, men har flytta litt lenger nedi gata Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espenre85 Skrevet Mai 23, 2012 Share Skrevet Mai 23, 2012 [ Bilde ][ Bilde ] [ Bilde ] OMG!!! Dette var jo driiiiit kult!! NOT!!!! Hva faen alt for harry for min smak ass:P Haha! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yttervik Skrevet Mai 24, 2012 Share Skrevet Mai 24, 2012 Er episoden med Vito'en noe å se? Har kun sett episodene med Audi og Dodge, Audi'en var kvalmende, men Dodge'n ble ikke så verst egentlig. Synes også at programlederne var mindre irriterende i den med Dodge'n, med unntak av han bilstereofyren som virkelig er helt på trynet! Fysjom Svarer meg selv her siden ingen andre gadd Vito'en ble ikke så verst egentlig. Det er jo fremdeles Pimp My Ride-stilen med felger, body-kit osv, men denne var levelig med i forhold til f.eks Audien i episode 1. Veldig hyggelig at de pimpet bilen til en med et handicap, og så ut som han ble veldig fornøyd med resultatet Bilstereofyren er fremdeles veldig irriterende, men har litt sansen for Bjørg's sy-hjørne (i denne episoden i alle fall). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ls44mm Skrevet Mai 24, 2012 Share Skrevet Mai 24, 2012 Vitoen, få bort den jævla folien og keep it clean. Eller ha de svart. Ellers så er det ikke så alle værst. Jeg syntes faktisk ikke det var så ille med styling på vito. Ihvertfall på såppas mørk farge. Men, vet jo ikke åssen det ser ut i real life. Og for gudt skyld så håper jeg at han fikk bilen sin fort tilbake, og ikke 40 år etter som audi osv. Han sitter i rullestol, og da er man avhengi av bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Mai 24, 2012 Share Skrevet Mai 24, 2012 Vitoen, få bort den jævla folien og keep it clean. Eller ha de svart. Ellers så er det ikke så alle værst. Jeg syntes faktisk ikke det var så ille med styling på vito. Ihvertfall på såppas mørk farge. Men, vet jo ikke åssen det ser ut i real life. Og for gudt skyld så håper jeg at han fikk bilen sin fort tilbake, og ikke 40 år etter som audi osv. Han sitter i rullestol, og da er man avhengi av bil Akkurat det tenkte jeg og på, håper for hans del at han fikk bilen kjapt igjen ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haakon85 Skrevet Mai 25, 2012 Share Skrevet Mai 25, 2012 Vitoen, få bort den jævla folien og keep it clean. Ordet "clean" finnes ikke i Pimp My Ride-universet. Der skal hver eneste kvadratcentimer av bilen dekkes av glitter, juggel, flammer og bling. Helst alt på en gang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-520i Skrevet Mai 25, 2012 Share Skrevet Mai 25, 2012 syns det programmet garasjen kunne startet igjen. kjekt og se hva andre driver med og hva slags biler de har.samtidig fikk du en liten opplæring på forskjellige ting som gjerne folk ikke viste fra før(polering. sandblåsing vasking av bil osv..) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yttervik Skrevet Mai 25, 2012 Share Skrevet Mai 25, 2012 syns det programmet garasjen kunne startet igjen. kjekt og se hva andre driver med og hva slags biler de har.samtidig fikk du en liten opplæring på forskjellige ting som gjerne folk ikke viste fra før(polering. sandblåsing vasking av bil osv..) +1 Dette programmet var interessant, ble mektig imponert over han som bygde De Tomaso Pantera, sydde egen bunad, og alt det andre han gjorde! Asgeir kan være litt tøysete, men på en helt annen måte enn folka i PMR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenK Skrevet Januar 5, 2013 Share Skrevet Januar 5, 2013 Var tydelighvis ikke bare jeg som ristet på hodet da jeg fikk se dette programmet. Var egentlig bare tragisk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon88 Skrevet Januar 5, 2013 Share Skrevet Januar 5, 2013 Er vel sikkert derfor det ble tatt av plakaten også.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gismo Skrevet Januar 5, 2013 Share Skrevet Januar 5, 2013 Garasjen på viasat 4 har sesong start snart se heller på det enn ødelegg my ride tullet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bayerks-mach-werk Skrevet Januar 5, 2013 Share Skrevet Januar 5, 2013 Ja garasjen er fett det begynner allerede nå til mandagen 21:30 på visast 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Januar 5, 2013 Share Skrevet Januar 5, 2013 tror pimp my ride ringen må ha vært ett pengesluk for viasat... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jarmund e30m3-v8 Skrevet Januar 5, 2013 Share Skrevet Januar 5, 2013 Det kommer desverre nye episoder av pimp my ride. Mins de snakket om ti episoder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gismo Skrevet Januar 5, 2013 Share Skrevet Januar 5, 2013 Det kommer desverre nye episoder av pimp my ride. Mins de snakket om ti episoder.[/quotIkke noe snilt og si om dette , så jeg sier ingenting Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå