Gå til innhold

Pimp My Ride Norge!

Janthomas
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 359
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Er episoden med Vito'en noe å se? Har kun sett episodene med Audi og Dodge, Audi'en var kvalmende, men Dodge'n ble ikke så verst egentlig. Synes også at programlederne var mindre irriterende i den med Dodge'n, med unntak av han bilstereofyren som virkelig er helt på trynet! Fysjom :x#-o

Svarer meg selv her siden ingen andre gadd :roll::lol:

Vito'en ble ikke så verst egentlig. Det er jo fremdeles Pimp My Ride-stilen med felger, body-kit osv, men denne var levelig med i forhold til f.eks Audien i episode 1. Veldig hyggelig at de pimpet bilen til en med et handicap, og så ut som han ble veldig fornøyd med resultatet :)

Bilstereofyren er fremdeles veldig irriterende, men har litt sansen for Bjørg's sy-hjørne (i denne episoden i alle fall).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vitoen, få bort den jævla folien og keep it clean. Eller ha de svart. Ellers så er det ikke så alle værst. Jeg syntes faktisk ikke det var så ille med styling på vito. Ihvertfall på såppas mørk farge. Men, vet jo ikke åssen det ser ut i real life. Og for gudt skyld så håper jeg at han fikk bilen sin fort tilbake, og ikke 40 år etter som audi osv. Han sitter i rullestol, og da er man avhengi av bil ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vitoen, få bort den jævla folien og keep it clean. Eller ha de svart. Ellers så er det ikke så alle værst. Jeg syntes faktisk ikke det var så ille med styling på vito. Ihvertfall på såppas mørk farge. Men, vet jo ikke åssen det ser ut i real life. Og for gudt skyld så håper jeg at han fikk bilen sin fort tilbake, og ikke 40 år etter som audi osv. Han sitter i rullestol, og da er man avhengi av bil ;)

Akkurat det tenkte jeg og på, håper for hans del at han fikk bilen kjapt igjen ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

syns det programmet garasjen kunne startet igjen. kjekt og se hva andre driver med og hva slags biler de har.samtidig fikk du en liten opplæring på forskjellige ting som gjerne folk ikke viste fra før(polering. sandblåsing vasking av bil osv..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

syns det programmet garasjen kunne startet igjen. kjekt og se hva andre driver med og hva slags biler de har.samtidig fikk du en liten opplæring på forskjellige ting som gjerne folk ikke viste fra før(polering. sandblåsing vasking av bil osv..)

+1

Dette programmet var interessant, ble mektig imponert over han som bygde De Tomaso Pantera, sydde egen bunad, og alt det andre han gjorde! 8)

Asgeir kan være litt tøysete, men på en helt annen måte enn folka i PMR :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 7 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...