joachim sørlie Skrevet Februar 12, 2012 Share Skrevet Februar 12, 2012 altså, dem fikk jo ikke være på skolen mer pga alt det surret.. så dem har/ leter etter nytt loka til og drive på i, så enten må elvene drive med det på fritden eller i skoletiden, var litt usikkert enda fikk jeg vite, så dem prøver hvertfall og holde det i gang da, så det er jo bra! dette er bare ting jeg hører på skolen fra dem som driver i verkstedet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
inflames662 Skrevet Februar 12, 2012 Share Skrevet Februar 12, 2012 Vel, jeg har snakket med en i viasat og han bekrefter at de holder på med programmet. Mulig de kanskje har måtte flytte det til et annet sted, det vet jeg ikke noe om, men de holder på med innspilling... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerfører Skrevet Februar 13, 2012 Share Skrevet Februar 13, 2012 Produksjonen (innspilling) går som planlagt og programmene begynner om ca 2mnd fra dagens dato. Har kommet en del "løse rykter" ang lokasjon og stopp av produksjonen på diverse fora, som ikke har rot i virkligheten. Noen små endringer og omorganesing har blitt gjort, men innspillengen går etter planen og serien vil som nevnt komme på tv-skjermene om ca 2mnd. Dette er den info jeg har fått som kan offentliggjøres, andre ubesvarte henvendelser bes gjøres til feks Viasat. Men til alle her på Bimmers, dere bør få med dere denne serien Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haakon85 Skrevet Februar 13, 2012 Share Skrevet Februar 13, 2012 Blir det Viasat4 som sender dette da eller? Bør vel snart komme noen reklamespotter hvis det bare er 2 mnd. igjen til sendestart. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BS Bildeler Skrevet Februar 24, 2012 Share Skrevet Februar 24, 2012 Team Pimp My Ride Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tordah Skrevet Februar 26, 2012 Share Skrevet Februar 26, 2012 hvis det blir som i usa håper jeg de ikke får inn noen bimmere! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Februar 26, 2012 Share Skrevet Februar 26, 2012 Blir nok ikke helt som i USA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flonoen Skrevet Februar 26, 2012 Share Skrevet Februar 26, 2012 Er vel bare til å krysse fingra for at det IKKE blir som USA. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TheEspenK Skrevet Februar 27, 2012 Share Skrevet Februar 27, 2012 Team Pimp My Ride If you wanna be a player and your wheels ain't flying you got to hit us up and let us pimp your ride! Skjønner hvor det bærer når en ser mannskapet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Februar 27, 2012 Share Skrevet Februar 27, 2012 Har ikke helt trua på det her. men skal bli morro å se hvordan de jobber Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GlennT93 Skrevet Mars 10, 2012 Share Skrevet Mars 10, 2012 Er elever fra Skedsmo korset skole som skal bygge om bilene.. Hadde holdt meg laaangt unna Slutt å klag nå! jeg jobber der selv som mekaniker og ja, det er nesten bare elever, men vi blir observert å hjulpet av de proffe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 11, 2012 Share Skrevet Mars 11, 2012 hun med rosa hår var skikkelig proff!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Mars 11, 2012 Share Skrevet Mars 11, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
inflames662 Skrevet Mars 11, 2012 Share Skrevet Mars 11, 2012 hun med rosa hår var skikkelig proff!!! Hun med rosa hår er faktisk ganske kapabel når det kommer til interiørdesign og det så sy forskjellig interiør og motiver. Her snakker du bare stygt om folk du på ingen måte kjenner til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 11, 2012 Share Skrevet Mars 11, 2012 på lik linje med veldig mange her!!! Jeg snakket IKKE nedlatende... jeg skrev faktisk at hun med rosa hår ER proff.... ser ikke hvor du kom frem til at jeg snakket stygt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå