RoaldJ Skrevet Mars 21, 2012 Forfatter Skrevet Mars 21, 2012 Flott bil Kordan senkesett har du montert? Fornøyd? Dette er Supersport sitt coilovers sett fra GS. Er ganske fornøyd med det ja, ellers hadde jeg nok ikke flytta det over fra gamle-bilen shitt! din? hva har sjedd?? saltsuppa + ei furu tre =bomstopp ka lov deg at E46 e en sikker bil Aiiiii.. ser ikke bra ut! hvordan gikk det med deg/dere? _________________________________________________________ Har endelig fått på sommerdekka Siden dekka har litt feil dimensjon så har den litt feil rulleomkrets, så måtte senke den litt for å få rett avstand fra dekka til hjulbuene.. Har enda litt å gå på på coiloversene, men da blir den ganske lav på fangeren foran Men vet heller ikke om jeg skal ha disse felgene på bilen.. Kansje det blir 19" etterhvert. Må vurdere å bygge en liten rampe inn i garasjen Så demonterte jeg innsuget for å måle diameteren på "Swirl-flaps'ene"... Fikk meg ett lite slag i magen når jeg titta inn i innsuget å såg dette EGR ventilen såg like galen ut, men fikk renset denne ganske bra.. Fikk tatt det værste nærmest åpningen ved EGR ventilen på innsuget. Men må nok legge innsuget i diesel og trykkspyle inni her. Her er noe av koksen/oljeblandinga jeg fikk ut.. En god klump på størrelse med ei biljadkule med guffe (vansklig å se på bilde) Og så tilbake til noe litt bedre Fikk knipsa ett bilde når samboeren kravla seg over en fartsdump. Første jeg tenkte når jeg titta i speilet var "I'll get you" eller "Try me" Ser litt hissig ut
Oyoy Skrevet Mars 22, 2012 Skrevet Mars 22, 2012 Utrolig pen bil!! Ser du vurderer decat, nettopp bestillt det fra ecotune til min, så jeg skal si ifra på prosjekttråden min hvordan det ble
cmito Skrevet Mars 22, 2012 Skrevet Mars 22, 2012 Utrolig pen bil!! Ser du vurderer decat, nettopp bestillt det fra ecotune til min, så jeg skal si ifra på prosjekttråden min hvordan det ble Har det på min 136 hester, anbefales på det sterkeste! + Mapping hos TRF
Oyoy Skrevet Mars 22, 2012 Skrevet Mars 22, 2012 Utrolig pen bil!! Ser du vurderer decat, nettopp bestillt det fra ecotune til min, så jeg skal si ifra på prosjekttråden min hvordan det ble Har det på min 136 hester, anbefales på det sterkeste! + Mapping hos TRF Er avtalt å sende ecu tim trf allerede
RoaldJ Skrevet Mars 22, 2012 Forfatter Skrevet Mars 22, 2012 takktakk folkens.. er fremdeles litt over en cm igjen før hjul og hjulbue ligger jevnt, slik jeg liker det.. men er redd den blir ganske ubruklig da mtp på høyden på fangeren foran.. men tenkte jeg skulle prøve å justere den helt ned å se hvordan det blir de-cat blir nedprioritert litt akoratt nå, trenger nye bakdekk til 10x18 felgene på 5'eren først og fremst
SpiXi Skrevet Mars 24, 2012 Skrevet Mars 24, 2012 haha sånn var innsuget mitt også bare enda verre var nesten tett:P
tordah Skrevet Mars 24, 2012 Skrevet Mars 24, 2012 Det innsuget var ikke så grisete da Er bare å få fjerna EGR driten. Har demontert utallige innsug og topper pga koks på jobben, enkelte har vært -helt- tette. Skal ta et bilde neste gang rekorden er vel igjenkoksa gasspjeld og innsug før bilen hadde rulla 2000 km.. mye småkjøring er nei-nei på dieselmotor med egr !
RoaldJ Skrevet Mars 24, 2012 Forfatter Skrevet Mars 24, 2012 jeg har hatt 3-4 stk x3`er med samme problem.. var gaaaanske tett ja. har vurdert å fjærne egr`en ja, men en kompis fikk motorlys når han gjorde det. så får se hva jeg gjør. Knipsa ett bilde da jeg skulle rygge opp til min bror idag.. kom meg ikke helt opp gitt :/ ...meeen, vurderer å justere den litt til ned, bare for å prøve Kan ikke noe for det, men jeg bare digger lave og "ubruklige" biler.. heheh
E.H.D Skrevet Mars 25, 2012 Skrevet Mars 25, 2012 Tøft med rød st.vogn, det må ha vært denne jeg så på Åkre her en kveld.
RoaldJ Skrevet Mars 26, 2012 Forfatter Skrevet Mars 26, 2012 takktakk.. vist det var på Torsdag forje uke, så kan det stemme.. måtte ut å myse hvor han som kjørte av veien med am-car'en. så tok likesågreit turen til åkra
RoaldJ Skrevet April 8, 2012 Forfatter Skrevet April 8, 2012 fikk seg en vask, så da måtte jeg ta noen bilder også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå