///MPower Skrevet Desember 25, 2011 Share Skrevet Desember 25, 2011 noen som har gjort det før? tenkte og farge/lakke taktrekket sort. men blir det fint? hva slags farge evnt? matt svart? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dørhåndtaket Skrevet Desember 25, 2011 Share Skrevet Desember 25, 2011 jeg har gjort det en gang før.... brukte skumrulle og akryl maling.. men vær sparsom så det ikke renner... evt hvis du har taktrekket ute av bilen så er det ikke no stress.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Desember 25, 2011 Share Skrevet Desember 25, 2011 Du kan bruke Renovator fra Schmiedmann egentlig for å farge skinn men jeg brukte det på a b c stolpe trekk og taktrekket, og det ble bra. Tar bare satans tid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet Desember 25, 2011 Share Skrevet Desember 25, 2011 jeg ser de selger farge på ebay for dette! jeg villet absolutt prøvd det. jeg prøvde med akrylmaling og spraylakk når jeg manglet to a-stolper. jeg byttet nemmelig til originalt sort taktrekk skjønner du. men a-stolpene passet ikke pga airbags... det blir bestilt etter to a-stolper i vinter for å si det slik.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hao Skrevet Desember 25, 2011 Share Skrevet Desember 25, 2011 Brukte denne http://www.biltema.no/no/Bilpleie/Malin ... kk-367408/ Den er blank men det blir matt allikevel på trekket. Det ble pent nok men er litt grovt når du kjenner på det. Jeg ble fornøyd. Jeg tok det ut da. Dette gjelder et stofftrekk i en E36, men har ingen betenkeligheter med å bruke det på skinn eller annen imitasjon. Lakket armlenet på E34 (uorginalt) og det ble også bra. Lakken sitter godt. Det viktigste med å lakke plastikk er rengjøring da. Salmiakk blandet 1:3 er utmerket for rengjøring/nedmatting før lakkering. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet Desember 25, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 25, 2011 Du kan bruke Renovator fra Schmiedmann egentlig for å farge skinn men jeg brukte det på a b c stolpe trekk og taktrekket, og det ble bra. Tar bare satans tid blir det blankt eller matt? blir det stivt? eller sånn som stoffet er org. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet Desember 25, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 25, 2011 jeg ser de selger farge på ebay for dette! jeg villet absolutt prøvd det. jeg prøvde med akrylmaling og spraylakk når jeg manglet to a-stolper. jeg byttet nemmelig til originalt sort taktrekk skjønner du. men a-stolpene passet ikke pga airbags... det blir bestilt etter to a-stolper i vinter for å si det slik.... har du en link til det ebay greiene? så litt rundt og noen har brukt vanlig sort matt sprayboks lakk. kan se om eg finner noe deksel og prøve det på først kanskje. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå