lerfall Skrevet Desember 26, 2011 Share Skrevet Desember 26, 2011 Da er det vell på tide å lage en liten tråd etter at bilen har vært i midt eie i litt over en måned. Bilen er en 1994 730i Etter et par dager begynte selvfølgelig planene og dukke opp, men med lærlinglønn tar alt litt lenger tid! Planene: Gjort (x), Mangler (o) -Nye bak lykter og hvite blinkers (x) -Senk, helst coilovers (o) -Nytt anlegg (o) har bare byttet spiller foreløpig -Nye felger (x) Bare skrik ut viss dere mener at andre ting må gjøres Bildene er fra salgsanonsen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Desember 26, 2011 Share Skrevet Desember 26, 2011 Bilder av tralla da?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lerfall Skrevet Desember 26, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 26, 2011 Ligger ute nå vet at interiøret ser VELDIG grønt ut på bildene, men er i mine øyne mye finere i virkeligheten.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Desember 26, 2011 Share Skrevet Desember 26, 2011 Kompis hadde en e39 med grønt interiør...var faktisk ikke så ille som man skal ha det til.. Fin 18års bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SondreLM Skrevet Desember 26, 2011 Share Skrevet Desember 26, 2011 feit 18-årstralle da Gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Desember 26, 2011 Share Skrevet Desember 26, 2011 Gratulerer med meget flott 18års bil, rå fargekombinasjon også men det første jeg ville spanderert på bilen er så klart lakkering av kanaler og fangere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet Desember 26, 2011 Share Skrevet Desember 26, 2011 Fet bil for en 18åring dette ja! gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skilbert Skrevet Desember 26, 2011 Share Skrevet Desember 26, 2011 Stilig bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eeikenes Skrevet Desember 26, 2011 Share Skrevet Desember 26, 2011 Her er 2 bilder jeg hadde av tralla med de andre felgene joakim, blir bra når du får sluppet den litt ned ja Enig mtp. interiøret, ser mye bedre ut i virkeligheten Edit: har så vidt jeg vet kommet på nye baklykter nå, og hvite blinkers forran (?) etter disse bildene ble tatt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lerfall Skrevet Desember 26, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 26, 2011 Takk folkens! Jada, kanalene og slikt skal lakkeres en gang i tiden Bilen har fått hvite blinkers og andre baklykter nå ja, skal få langt ut noen bilder en dag.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Desember 26, 2011 Share Skrevet Desember 26, 2011 Gratulerer med fin 18 års bil da, sikkert ikke dumt og kjøre rundt i denne sleng opp noen bilder da, det liker vi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Desember 26, 2011 Share Skrevet Desember 26, 2011 Suveren bil, men coilovere er et must paa 7-seriene. Er jo ultimate cruisere>) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lerfall Skrevet Januar 3, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 3, 2012 Helt enig angående coilovers.. Er forresten på leit etter noen brukenes, noen forslag? Har ikke myye mer penger en det jeg må akkurat nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lerfall Skrevet Januar 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2012 Her er forresten bilen i vintermodus med hvite blinkers.. Fikk litt vår følelse da der faktisk var sol i Stavanger på søndag. Så sommerfelgene fikk en skikkelig vask. Dekkene er forresten til salgs viss noen har interesse for disse, (dekk dim er 275-40-19 bak og 245-45-19 fremme, continental.. Gi bud Dekkene er alt for store for denne bilen da det er e65 dim på de. Noen som har forlag til hva jeg kan ha? Vil ha en del strekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HWelde Skrevet Januar 10, 2012 Share Skrevet Januar 10, 2012 De felgene er gromme med senk og lavprofil, kanskje en tommer større hadde gjort seg bedre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå