Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da er det vell på tide å lage en liten tråd etter at bilen har vært i midt eie i litt over en måned.

Bilen er en 1994 730i

Etter et par dager begynte selvfølgelig planene og dukke opp, men med lærlinglønn tar alt litt lenger tid! :(

Planene: Gjort (x), Mangler (o)

-Nye bak lykter og hvite blinkers (x)

-Senk, helst coilovers (o)

-Nytt anlegg (o) har bare byttet spiller foreløpig

-Nye felger (x)

Bare skrik ut viss dere mener at andre ting må gjøres :D

Bildene er fra salgsanonsen

9ub19ugrakad3cy01w53.jpg

2tnnmw7qkc2w3bl129aj.jpg

txn8mvoluoxo6tv6q6x6.jpg

9xhqrgoom5oh2bll1c0x.jpg

• Svar 45
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Gratulerer med meget flott 18års bil, rå fargekombinasjon også :) men det første jeg ville spanderert på bilen er så klart lakkering av kanaler og fangere.

Skrevet

Her er 2 bilder jeg hadde av tralla med de andre felgene joakim, blir bra når du får sluppet den litt ned ja :D

Enig mtp. interiøret, ser mye bedre ut i virkeligheten :mrgreen:

IMG_5032.jpg

IMG_5020.jpg

Edit: har så vidt jeg vet kommet på nye baklykter nå, og hvite blinkers forran (?) etter disse bildene ble tatt.

Skrevet

Takk folkens! Jada, kanalene og slikt skal lakkeres en gang i tiden ;) Bilen har fått hvite blinkers og andre baklykter nå ja, skal få langt ut noen bilder en dag..

• 2 weeks later...
Skrevet

Helt enig angående coilovers.. Er forresten på leit etter noen brukenes, noen forslag? Har ikke myye mer penger en det jeg må akkurat nå ;)

Skrevet

Her er forresten bilen i vintermodus med hvite blinkers..

IMG_0755-1.jpg

Fikk litt vår følelse da der faktisk var sol i Stavanger på søndag. Så sommerfelgene fikk en skikkelig vask. Dekkene er forresten til salgs viss noen har interesse for disse, (dekk dim er 275-40-19 bak og 245-45-19 fremme, continental.. Gi bud :) Dekkene er alt for store for denne bilen da det er e65 dim på de. Noen som har forlag til hva jeg kan ha? Vil ha en del strekk :-)

IMG_0757.jpg

IMG_0758.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...