Gå til innhold

1973 modell E12. "Gino Valente" BILDEUPDATE SIDE 5

rakett
 Share

Anbefalte innlegg

Du får kjøpe alle slike "klenodier" og ha stående så ikke noen kjøper de og ødelegger dem.

Jeg har ofte sagt at hvis jeg ikke bodde i ett boligfelt men bodd på landet med en stor låve så hadde jeg vært en skikkelig bilnisse med masse biler stående :wink: Men med kvinnfolk, travel jobb, ikke mest plass rundt meg og minimalt kunnskap om resturerering så hadde ikke dette vært noe for meg dessverre :(

Men å kjøpe en strøken en til kos hadde jeg gjort lett :)

Dette gjelder 99% av norges befolkning, og det er derfor slike biler blir stående.

Synes det er kult at Rakett atter en gang lot lyden av en BMW Suge-firer fylle de urnorske skoger jeg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 146
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Du får kjøpe alle slike "klenodier" og ha stående så ikke noen kjøper de og ødelegger dem.

Jeg har ofte sagt at hvis jeg ikke bodde i ett boligfelt men bodd på landet med en stor låve så hadde jeg vært en skikkelig bilnisse med masse biler stående :wink: Men med kvinnfolk, travel jobb, ikke mest plass rundt meg og minimalt kunnskap om resturerering så hadde ikke dette vært noe for meg dessverre :(

http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=39443087

Problemet er at det bare er en 520i, ingen som vil bruke tid og penger på noe slikt med mindre det er noe som har vært i eget eie i mange år.

Det å fikse for og selge er heller ikke noe annet enn et tapsprosjekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trist... :( Denne kunne virkelig ha blitt fin med det utgangspunktet som var om den hadde havnet i riktige hender. Vi kan takke sånne som trådstarter for at disse flotte klassikerne nesten er umulig å oppdrive lengre... #-o

De er da på ingen mulig måte "nesten umulig å oppdrive." Det er ikke vanskelig å finne E12 til salgs. Du finner de i mye bedre stand enn bilen tråden omhandler. Dette er en masseprodusert 520, den er hverken spesielt skjelden eller spesielt interessant.

Og dobbelmoralen du viser i denne tråden er forøvrig latterlig.

Norsk lov er ganske klar der og de som bryter den har ingen sympati fra meg.

Når tilsnakk gjentatte ganger ikke nytter så må fysisk "overtaling" til, særlig når myndighetene prioriterer andre ting.

Jeg har forlengst sluttet å ta deg seriøst, men jeg synes du bør reflektere litt over dette du har skrevet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=39443087

Problemet er at det bare er en 520i, ingen som vil bruke tid og penger på noe slikt med mindre det er noe som har vært i eget eie i mange år.

Det å fikse for og selge er heller ikke noe annet enn et tapsprosjekt.

Litt offtopic, men denne 528´ en du linka her, er så og si strøken . Litt småfiks bare. Jobber forøvrig sammens med personen som har restaurert den ;) Sjeldent klenodium.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja den 528en er helt fantastisk, har faktisk vært litt interessert i den. Men jeg kan styre meg for "strippeklubb" interiøret da :lol:

Hehe, er interessert i den selv, så har funnet ut en del informasjon den siste tiden. Når det gjelder interiøret er det heldigvis setetrekk som aldri har vært av. Interiøret under er blått.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...