Shattered Skrevet Januar 1, 2012 Skrevet Januar 1, 2012 Pen bil du har! Synes helt ærlig ikke de "nye" 3-seriebilene er fine i det hele tatt!
fizn Skrevet Januar 2, 2012 Skrevet Januar 2, 2012 Pen bil du har! Synes helt ærlig ikke de "nye" 3-seriebilene er fine i det hele tatt! Tenk omigjen
marjoh93 Skrevet Januar 2, 2012 Forfatter Skrevet Januar 2, 2012 Pen bil du har! Synes helt ærlig ikke de "nye" 3-seriebilene er fine i det hele tatt! Takkar! Syntes den er dritfet jeg See en gang til a! Awsm <3 photoshoot med en kompis sin 320D )
marjoh93 Skrevet Januar 3, 2012 Forfatter Skrevet Januar 3, 2012 Blææææ Da har bilen vært i grøfta (((((
marjoh93 Skrevet Januar 4, 2012 Forfatter Skrevet Januar 4, 2012 I grøfta...(MYE BRATTERE SKRÅNING ENN SLIK DET SER UT PÅ BILDENE!!!) kom meg såvidt ut av bilen... Fått den opp endelig skader Heldigvis bare framfangern som fikk gjennomgå, så er nok greit å få fiks på
marjoh93 Skrevet Januar 27, 2012 Forfatter Skrevet Januar 27, 2012 Da har jeg funnet feilen med at den går varm hele tiden (Tror jeg). Har funnet ut at øvre radiator slang er lekk, eller for å si det sånn... Ikke tett. Så jeg lurer på om jeg kan bare kjøpe en slange på f.eks tess, eller om jeg må kjøpe orginalen på gs ? E.v.t om noen har en strøken jeg kan få for en kjempe billig pris /Martin
Mikael-B Skrevet Januar 28, 2012 Skrevet Januar 28, 2012 Hvis du hører suselyd rundt øvre radiatorslange når du trykktester, kan jeg nesten garantere at det er termostathuset som lekker (enten kun det eller slangen i tillegg). Slangen burde du i tilfelle kjøpe på GS eller Koed, så du får riktig lengde, diameter og bøy. Blir som regel billigere enn å kjøpe en spesialslange på Tess.. Koster uansett bare 300 fra GS
marjoh93 Skrevet Februar 1, 2012 Forfatter Skrevet Februar 1, 2012 Da har jeg gjort et nytt forsøk med lufting etter bytte av øvre radiator slange. Fikk ikke gjennomført lufting ordentlig da lufteskruen på termostathuset(tror jeg) Gikk i stykker. (Ikke den skruen som er ved radiatoren, men den andre.) Et symptom var at bilen heller ikke ble noe varm inne. Fikk ikke noe varme inn i vifta inn til bilen, selv om bilen var på normal temperatur. Et annet rart symptom var at i overgangen inn til radiatoren virket det som om det dampet? Iallefall ble hele inngangshullet til radiatoren helt hvit. Tok et bilde av det. Og vi hørte en suselyd ved den øvre radiatorslangen når vi presset på den, så viser da symptomene til at det er termostathuset som må byttes? Håper for alt jeg kan at jeg ikke må bytte radiator... :// Takker veldig for gode svar. Glad for all hjelp!
vktdaniel Skrevet Februar 2, 2012 Skrevet Februar 2, 2012 hei dette kan desvere tyde på at det er radiatoren som ar tatt kvelden hvis det er damp på det bildet jeg ser jeg fik radiator på meca for 2500. hilsen daniel
marjoh93 Skrevet Februar 2, 2012 Forfatter Skrevet Februar 2, 2012 Huff, ikke gira på radiator bytte nå, men... jaja. Noen flere som har peil?
marjoh93 Skrevet Februar 4, 2012 Forfatter Skrevet Februar 4, 2012 Fått tak i en 1999 e46 316i radiator Passer denne?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå