Gå til innhold

Min Bmw 520i e39 <3

marjoh93
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 37
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

1850 kroner for en radiator fra schmiedmann.

Standardfeil på E39 pga plasten i radiatoren er av dårlig type som gjør den sprø og den sprekker lett om den øverste slangen blir bevega på. Min radiator ble nok ødelagt når luringen som hadde bilen før meg skulle sette på ny dynamo.

Uansett ett lett jobb ( når en bare får lirka ut den gamle) og bedre å fikse en gåen radiator og betale 1900 for det fremfor få ødelagt motoren pga lite vann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Byttet temostathus, termostat og vannpumpe idag i håpet om at det var noe av dette, men måtte tilslutt innse at radiatoren var gåen..

Men byttet av vannpumpe var ikke unødvendig, ettersom at den allerede var gåen.

Blir vel en tur innom schmiedmann og kjøpe ny radiator på mandag da :)

+ps. Legger inn litt bilder fra jobben her senere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på en ting til nå.. :)

Nå er alle kjøleproblemer fikset 100%, men etter all fiksingen føler jeg at bilen ikke drar jevnt og like bra som den gjorde før vi drev å fikset på kjølesystemet. Noen som vet hva som er galt?

Vet at pappa ruste bilen fra motorrommet, noe som kan ha hengt seg derifra slik at det ikke har blitt riktig? eller andre ting som kan være galt? Føler at den drar litt ujevnt, og ikke like bra som den gjorde før fiksingen :S

takk <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 months later...

Haha, Bmwen har vel ikke akkurat fått så mye nytt av oppgraderinger i det siste grunnet russetid og eksamens prioriteter:)

Men iløpet av sommeren er iallefall planen å få oppgradert litt.

Første prioritet - senking! Lurer på hva som er best å oppgradere med, coilovers eller senkefjærer?

Jeg har jo lyst til at den skal bli stivere, og MYE lavere. Hater følelsen av å kjøre SUV på originaldemperne.

Uansett! Har iallefall fått tid til en ordentlig god polering, sammen med fars polering av familievogna:)

2012-06-17-416.jpg

2012-06-17-417.jpg

2012-06-17-418.jpg

2012-06-17-419.jpg

2012-06-17-421.jpg

2012-06-17-422.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...