zachariassen Skrevet Mars 11, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2012 Beklager dårlig kvalitet på siste bilde. Den nye fangeren er til lakkering nå så kan ta litt flere bilder når jeg får den på Vanskelig å ta bilder av en bil med ødelagt front:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zachariassen Skrevet Mars 20, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2012 Da har jeg gjort litt forandring igjen! Hva syns dere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Mars 20, 2012 Share Skrevet Mars 20, 2012 Pent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gallay Skrevet Mars 20, 2012 Share Skrevet Mars 20, 2012 Ser pent ut bilen din Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zachariassen Skrevet Mars 21, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2012 Takk! Har litt allergi for krom så da blei det sånn. Lakkeren hadde mye å gjøre men skulle ta fangeren neste uke så da blir den hvertfall klar til treffet:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zachariassen Skrevet Mars 23, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 23, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zachariassen Skrevet Mars 24, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 24, 2012 Må bare skryte litt av Nøtterøy billakkering! Der kan de det de driver med! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zachariassen Skrevet Mars 25, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 25, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zachariassen Skrevet Mars 26, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2012 Tar gjerne imot om noe har noe tips eller kritikk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zachariassen Skrevet April 3, 2012 Forfatter Share Skrevet April 3, 2012 Da er meguiars nxt 2.0 bestilt og jakten på riktige spacere begynt:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zachariassen Skrevet April 6, 2012 Forfatter Share Skrevet April 6, 2012 Litt bilder igjen! Dere får si ifra om det blir for mye:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zachariassen Skrevet Juni 2, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Juni 2, 2012 Share Skrevet Juni 2, 2012 Ser veldig bra ut! Kjørte bak frøkna di i denne her om dagen, hehe. Vurdert M-tech bakfanger og doble stusser? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet Juni 2, 2012 Share Skrevet Juni 2, 2012 Herlig touring! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poppy Skrevet Juni 2, 2012 Share Skrevet Juni 2, 2012 Tar gjerne imot om noe har noe tips eller kritikk? Eneste "feilen" jeg kan se er at jeg synes grillen hadde litt for lys svart farge... ellers en veldig fin familievogn! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå