MagnusHåvik Skrevet Januar 1, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 1, 2012 Håper på det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHåvik Skrevet Januar 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 5, 2012 Fått på nye bremseskiver og klosser fra GSbildeler idag! Fikk testa de litt og det virket ut som noen gode bremser! Turbogroove Bremseskiver RedStuff Klosser Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHåvik Skrevet Januar 6, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 6, 2012 Nyvaska bil! Bilde av Vaskeprodukt og den nye turbogroove skiva ;D Brukte Meguiars såpe, og er rimelig fornøyd med den! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dufniall Skrevet Januar 10, 2012 Share Skrevet Januar 10, 2012 Nydelig bil,egentlig fett med nye skiver bak felgene også, ser bra ut som helhet, og bilen ser rask ut Ikke rare idéene jeg har til mods. Eneste jeg ville gjort er å klistre opp bombrikka et sted den ikke er synlig,hehe. Også potta da, men det har du allerede svart nei på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHåvik Skrevet Januar 11, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2012 Takktakk! Bombrikka har jeg aldri tenkt over, så kanskje eg skal ta og flytte den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dufniall Skrevet Januar 11, 2012 Share Skrevet Januar 11, 2012 Glad to help På min E46 Compact ble den gjemt ganske langt nede,ved siden av nummerskiltet omtrent tror jeg. På nåværende E87 er den gjemt ved siden av nyrene. Gjelder bare å finne et sted hvor plastikken er rimelig flat. Kan hende man vil kjøpe litt monteringstape også, hvis den originale begynner å bli sliten. Også er det artig for ny eier når du selger bilen at han ikke trenger å betale i bomringene, fordi du har glemt å ta den av før salget Ingen klistremerker eller annen stygg plastikk i rutene, nei takk. Gremmes av folk med åtte NAF-merker, tectyl, diverse parkeringsoblater etc. klistret opp, hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHåvik Skrevet Januar 11, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2012 Hehe, ingen dum ide! Skal ikke se bort i fra at jeg hadde glemt den, hehe Enig me deg når det gjeld klistermerkene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHåvik Skrevet Januar 20, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 20, 2012 Da va AE montert på! ble litt bedre look nå Fikk baklukespoileren, men fikk feil (typisk!) så nå venter jeg på atte den rette skal komme. Håper på at vinterhjula kommer idag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHåvik Skrevet Januar 25, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 25, 2012 Da va endelig vinterfelgene komt, mangler bare og få dekka lagt på! Og så va baklukespoileren og kommet, og montert på! Huff, for en skitten bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Januar 25, 2012 Share Skrevet Januar 25, 2012 Herlig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Januar 25, 2012 Share Skrevet Januar 25, 2012 Fet bil! Gleder meg til å se den ferdig, hvis du noensinne skulle bli ferdig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHåvik Skrevet Januar 25, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 25, 2012 Takk takk! Ferdig blir man vell aldri, hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHåvik Skrevet Januar 27, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 27, 2012 Nyvaska bil med de nye vinterhjula Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dufniall Skrevet Januar 27, 2012 Share Skrevet Januar 27, 2012 Svir i øynene,hehe Er den så ren som den ser ut? Ingen asfaltnupper el.l.? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHåvik Skrevet Januar 27, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 27, 2012 Er minimalt med asfaltnupper Bilen er jo ikke kjørt mer enn 69000 km, og har aldri vert vinterkjørt før i år (egentlig synd og kjøre den på vinteren nå). Åsso har det vert tatt lakkforsegling hos folk som holder på med slikt hvert år Så bilen er så ren som den ser ut ja. Skjønnhetsfeil er det vell alltid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå