MagnusHåvik Skrevet Mars 23, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 23, 2012 Da har jeg fått testet ut Meguiars step 1-3 Og jeg er meget fornøyd! Før jeg vaska bilen Etter jeg vaska bilen Ferdig! etter 6 timers arbeid med 4 hender Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjartand Skrevet Mars 27, 2012 Share Skrevet Mars 27, 2012 Hei. Flott bil du har fått deg. Såg denne låg på Auto-db en god stund. Holdt på å kjøpe den selv, men ente opp med diesel Ser du bruker Meguiars. Veit du kor du kan få kjøpt det komplette Meguiars sette til en billig peng. Såg det var på ebay osv.. men det sende ikke til norge og er du fornøyd med Meguiars ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHåvik Skrevet Mars 28, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2012 Takk! Utrolig fin den bilen din og ;D Tror du får det hos bsbildeler.no Er ganske fornøyd med meguiars sine produkt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjartand Skrevet Mars 29, 2012 Share Skrevet Mars 29, 2012 Hehe takk. Trenger seg en grundig vask og polering + noe skinnlakk så blir bilen bra Det selger bare noen av produktene, men har sendt mail og det skulle prøve å sette opp en pakke til meg. Da til det meguiars testing next. Btw, Syns du skal skifte de baklyktene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHåvik Skrevet Mars 29, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2012 Det var jo bra at du fikk tak i den pakken Baklyktene blir nok som de er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHåvik Skrevet April 6, 2012 Forfatter Share Skrevet April 6, 2012 Kjæresten som har tatt bilde og redigert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espenae93 Skrevet April 19, 2012 Share Skrevet April 19, 2012 Btw, Syns du skal skifte de baklyktene. +1 resten av bilen er jo nydelig, men lyktene slår ikke an.. anbefaler led baklyktene, de er veldig pene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHåvik Skrevet April 20, 2012 Forfatter Share Skrevet April 20, 2012 Nye skiltrammer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHåvik Skrevet April 20, 2012 Forfatter Share Skrevet April 20, 2012 Btw, Syns du skal skifte de baklyktene. +1 resten av bilen er jo nydelig, men lyktene slår ikke an.. anbefaler led baklyktene, de er veldig pene Takk for det, såg meget pen ut den e46'n din også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHåvik Skrevet Mai 31, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2012 En liten photoshoot etter polering av bil og motorrom. Før vask og polering i motorrom! Etter! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHåvik Skrevet Juni 11, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2012 Handla litt knask! Noen som har erfaring med denne swissvax'n? Stod at denne var laget for BMW lakk Blau-weiss Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Juni 11, 2012 Share Skrevet Juni 11, 2012 Heftig tralle du har! Skal få tatt en motorvask og polering selv, når jeg får på siste skjørtet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå