Fredrik 90 Skrevet Januar 5, 2012 Share Skrevet Januar 5, 2012 Men bilen har jo sine begrensninger når det gjelder snødybde! Hjelper ikke med gode dekk og firehjulstrekk hvis bilen er lav og det er en halvmeter snø, hvis man da ikke får tatt fart da! Forøvrig så klarer jeg meg fin fint på piggfri, kommer fram der jeg skal uansett og hvis ikke så hadde jeg kjøpt firehjulstrekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_325iM Skrevet Januar 5, 2012 Share Skrevet Januar 5, 2012 kjører continetal for første gang i år, og synes det virker veldig bra. Bor i et søkk hvor det konstant er skøyte is, uten å overdrive! kommer meg til jobb hver dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Januar 5, 2012 Share Skrevet Januar 5, 2012 Hvordan er continental om vinteren? Får det ekstremt billig der, så lurer på hvordan dette er VS nokian? Som skrevet over så bytta jeg fra Conti piggfritt (noen år gamle) til nye Conti Ice Contact, og synes de er suverene på min bil i alle fall!! Kjører 225.45.17 rundt om, og har en mye større sikkerhetsfølelse nå enn forrige sesongs 205.50.16 piggfrie Anbefales om du får disse til en OK pris! Conti VS Nokian er vel liten/ingen forskjell som merkes av Ola Nordmann, men Conti vant vinterdekktesten blant piggdekk denne sesongen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå