E39_Cato Skrevet Januar 1, 2012 Share Skrevet Januar 1, 2012 tenkte det kunne være morro med en film/bilde tråd av bmwne til de som spiller forza4 her er ett par fra meg : Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet Januar 1, 2012 Share Skrevet Januar 1, 2012 Dessverre så har min xbox takket for seg Så blir dårlig med forza 4 på meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E39_Cato Skrevet Januar 1, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 1, 2012 Dessverre så har min xbox takket for seg Så blir dårlig med forza 4 på meg det er kjipt! syns du må prøve å få tak i en ny en hehe:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet Januar 1, 2012 Share Skrevet Januar 1, 2012 må nesten det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fizn Skrevet Januar 1, 2012 Share Skrevet Januar 1, 2012 Dessverre så har min xbox takket for seg Så blir dårlig med forza 4 på meg Double that... Har Forza 3, men som sagt xboxen tok kveld... Så blir vell innkjøp av ny når lønna kommer Edit: Masse kule bilder her forresten http://www.stanceworks.com/forums/showt ... hp?t=22635 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Januar 1, 2012 Share Skrevet Januar 1, 2012 Her er noen bilder av BMW'ene min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet Januar 1, 2012 Share Skrevet Januar 1, 2012 Her er et par av mine BMW'er. Klarte kun å finne 5 av bildene mine på forza siden, så har igrunnen mange flere bilder, men får de ikke frem. Noen som vet hvordan en finner resten? Og et bilde av en av mine favorittbiler på spillet. Relativt original og rådigg balanse i den bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SondreV Skrevet Januar 1, 2012 Share Skrevet Januar 1, 2012 Noen som er online? Legg meg til SondreV ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mr.X Skrevet Januar 1, 2012 Share Skrevet Januar 1, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
staM Skrevet Januar 1, 2012 Share Skrevet Januar 1, 2012 Her er et bilde av min 2002 turbo. Kan dog ikke spille på en ukes tid enda, venter på ny strømforsyning. Den gamle ble tydeligvis slept etter bilen i over ei mil på tur hjem fra en kompis en natt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Januar 1, 2012 Share Skrevet Januar 1, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet Januar 1, 2012 Share Skrevet Januar 1, 2012 Lars89. HVOR fikk du tak i 1M ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Januar 1, 2012 Share Skrevet Januar 1, 2012 Forhåndsbestilte spillet på Spaceworld. Eneste måten å få tak i den per dags dato Er et par gribber på Ebay som selger den til 150kr hvis du er virkelig desperat dog Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet Januar 2, 2012 Share Skrevet Januar 2, 2012 Ok. Jeg og forhåndsbestillte spillet, men fikk aldri noe valg blandt de 4 bilene som var tilgjengelige avhengig av hvor du bestillte. Irriterende. Kunne veldig godt tenkt meg 1M, nesten så mye at det er verdt de 150,- og også Mini Clubman. Får vel bare håpe de slipper de en eller annen gang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Januar 2, 2012 Share Skrevet Januar 2, 2012 Var faktisk 5 ulike. Fikk faktisk både 1M, Mini og CR-Z på Spaceworld On topic: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå