AlexNi Skrevet Januar 2, 2012 Share Skrevet Januar 2, 2012 Har nettopp anskaffet meg min første BMW (jeg har sett lyset;P), og er kjempe fornøyd. En -97 318i E36 Touring. Hvis dere har noen ideer som jeg kan sette til liv, så skyt klør etter å komme i gang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Januar 2, 2012 Share Skrevet Januar 2, 2012 Gratulerer og velkommen til forumet e36 er et flott BMW valg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Januar 2, 2012 Share Skrevet Januar 2, 2012 Gratulerer med fin Touring og velkommen til bimmers! Jeg ville begynt med følgene; * Originale frontlykter * Fjernet hodeskallen på panser * Svarte nyrer Ellers en veldig fin og riktig touring! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Januar 2, 2012 Share Skrevet Januar 2, 2012 Velkommen til Bimmers Denne så fin ut. Gratulerer. Tips fra meg må være andre blinkers foran og i skjermene, m-sidelister og m-sideskjørt ...og fjerne klistermeket. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlexNi Skrevet Januar 2, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 2, 2012 Takker å bukker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Januar 2, 2012 Share Skrevet Januar 2, 2012 Velkommen til Bimmers Denne så fin ut. Gratulerer. Tips fra meg må være andre blinkers foran og i skjermene, m-sidelister og m-sideskjørt ...og fjerne klistermeket. +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bb79 Skrevet Januar 2, 2012 Share Skrevet Januar 2, 2012 Gratulerer med fin bil =) Jeg som er LED-hore vil jo foreslå at du bytter ut lysene i fotbrønnene med LED. Det er sikkert T10 W5W-pærer som sitter der. Hvis du vil kan jeg sende deg noen gratis. Jeg kjøpe litt for mange på ebay og dealextreme Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlexNi Skrevet Januar 2, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 2, 2012 Serriøst? Hørte at dette var et hyggelig forum, men forventet ikke å få tilsendt gratis ting etter 20 minutter som medlem Ja, takk. Gjerne det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet Januar 2, 2012 Share Skrevet Januar 2, 2012 E36 touring er et veldig bra valg av første bmw, gratulerer så mye! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
523i powerman. Skrevet Januar 3, 2012 Share Skrevet Januar 3, 2012 Velkommen til Bimmers Denne så fin ut. Gratulerer. Tips fra meg må være andre blinkers foran og i skjermene, m-sidelister og m-sideskjørt ...og fjerne klistermeket. +1 +2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Januar 3, 2012 Share Skrevet Januar 3, 2012 velkommen skal du være så jo fin ut, men som de fleste andre sier.. fjern det du har på panseret! for og løftet den innvendig og kunne du kanskje kjøpt noen M stoffmatter kanskje? syntes personlig det er finere med stoff enn gummi.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlexNi Skrevet Januar 3, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 3, 2012 Ja, skal fjerne hodeskallen på panseret, er bare det at forrige eier la den på pga en lakkskade han ville skjule. Stoffmatter står også på listen, noen som vet hvor man kan kjøpe disse, evt andre BMW ting? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Januar 3, 2012 Share Skrevet Januar 3, 2012 For å nevne noen, schmiedmann.no gsbildeler.no koed.no ebay er ingen dum plass Er hvertfall disse sidene jeg bruker som regel.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stenerz1 Skrevet Januar 9, 2012 Share Skrevet Januar 9, 2012 Grattis med fin fin første bil, satt fakltisk sjøl å vurderte den bilen der når den lå for salg! Fra harstad sjøl og hadde også en 97' 318i Touring som første bil. Kan hende du har sett den i fjor sommer og høst? Blå med svin breie 19" felger, senka max og med FOX logo i bakruta? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlexNi Skrevet Januar 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2012 Jo, takk for det Ja, den har æ sikla ætter maaange gang Meget fin bil, koffer solgte du den, å ka du oppgraderte til? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå