Mariuse34 Skrevet Januar 3, 2012 Share Skrevet Januar 3, 2012 Ved siden av BMW`en jobber jeg med å få liv i en Jaguar 1981 modell om dagen. Men jeg må få sjekket bensintrykket og jeg bør skaffe meg, eller få lånt en stroboskoplampe. Noen anbefalinger på hvor jeg skaffer dette billigst mulig? Bilde av bilen for moro skyld. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Januar 10, 2012 Share Skrevet Januar 10, 2012 Biltema har tenningslampe, koster ikke mange hundre kronene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Januar 10, 2012 Share Skrevet Januar 10, 2012 det du trenger er hvertfall gamle skilt! di uten refleks send meg en pm om du vil ha tenningslampe på tema funker greit, men oljetrykksmeter ville jeg brukt litt mer penger på enn på tema.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuse34 Skrevet Januar 10, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2012 Gamle skilt var planen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Januar 10, 2012 Share Skrevet Januar 10, 2012 Bare å få de bestilt fra Skiltfabrikken på Hasle/Løren i Oslo, fikk stanset opp nye skilter av de. Viste så skiltene på biltilsynet. Fikk skrevet ut nye oblater på disse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuse34 Skrevet Juni 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2012 Da er orginale skilt bestilt! Takk for tipset! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå