ZhilleN Skrevet Januar 3, 2012 Share Skrevet Januar 3, 2012 Gardermoen Raceway - Ingen krav til hjelm e.l, bilen må være i kjørbar stand som Alle skjønner. Husk fotoapparat! Er fra klokken : 11.00 - 17.00 Dato : 10/03/2012 Møt opp folkens!! Mvh Sindre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet Januar 3, 2012 Share Skrevet Januar 3, 2012 Prøv bmwccn avd øst tråden på facebook. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune Teien Skrevet Januar 4, 2012 Share Skrevet Januar 4, 2012 hvi i øst avd aventer bga snø mangler .men den siste snø fall som kom på tirsdag.3januar.og mulig det komer mer snø resten av uka !!.kim .som siter i styret i øst skall opp der på tor evt fredag for å se om det er nok snø .se på forumet her.og på bmwcnn,øst så legger hvi ut mer info om det blir avlyst heller blir arr.hoper det er et .greit svar . mvh rune styret øst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Januar 4, 2012 Share Skrevet Januar 4, 2012 Håper det går iorden! Trives virkelig på Bmwccn øst treffene! Rune du er jo en flott person. Har mistet glenno noe som er veldig synd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune Teien Skrevet Januar 4, 2012 Share Skrevet Januar 4, 2012 takk for det ja synd att glenn slutta .hvi skall ha årsmøtte i slutten av januar .mer info komer ,og det komer sladde treff¨på rudskogen motorsenter 4 feburar mer info komer . mvh rune avd øst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Januar 4, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 4, 2012 Kjempeflott! Skal opp dit en tur i morra og se selv, da jeg bor 10 min unna. Er ganske så bra med snø her nå, måda være muligheter for at det blir noe? Har jo blitt en tradisjon dette, hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Januar 4, 2012 Share Skrevet Januar 4, 2012 Kan jeg komme med jaguaren?Den står på bmw-felger... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune Teien Skrevet Januar 4, 2012 Share Skrevet Januar 4, 2012 Kan jeg komme med jaguaren?Den står på bmw-felger... ja kom bare med den .så får hvi se hvordan den engelske sledan din er på vinter føre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune Teien Skrevet Januar 4, 2012 Share Skrevet Januar 4, 2012 Kjempeflott! Skal opp dit en tur i morra og se selv, da jeg bor 10 min unna. Er ganske så bra med snø her nå, måda være muligheter for at det blir noe? Har jo blitt en tradisjon dette, hehe .det.blir tatt endelig avgjørlse i morra heller på fredag om det blir sladdetreff på gardemon .se her og på bmwcnn.no for mer info blir sent ut en sms også mvh rune styret øst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Januar 4, 2012 Share Skrevet Januar 4, 2012 Er det kun for BMW'er? Eller hvordan er reglene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune Teien Skrevet Januar 4, 2012 Share Skrevet Januar 4, 2012 bmw er første som får slippe ut er det ledig plasser så får andre merker bli med .tror ikke det blir noe prob ang det evt til lørdag første mann till mølla rune Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Januar 4, 2012 Share Skrevet Januar 4, 2012 må man være medlem for og være med? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune Teien Skrevet Januar 4, 2012 Share Skrevet Januar 4, 2012 må man være medlem for og være med? nei men det skiller 100kr medlemer og ikke .medlem ved stor på trykk av biler.tror ikke det blir store /problemer med det på lørdag)så blir medlemer første pirotert !!!! mvh rune .se under http://bmwccn.no/akershus/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Januar 4, 2012 Share Skrevet Januar 4, 2012 må man være medlem for og være med? Tar vi alpinaen din? Dama har bilen min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune Teien Skrevet Januar 4, 2012 Share Skrevet Januar 4, 2012 siste nytt fra kim !!! det hvar ca 7cm med snø i går og det ligger der enda .får hvi iflg kim ca 5 cm til med snø !!!!! så blir det treff der .,alt bli avjort i mora heller fredag om det blir noe .,,,,,,,,,,,,,,,,,, rune styret Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå