bmwgrace Skrevet Januar 8, 2012 Share Skrevet Januar 8, 2012 Så var du søstra hans med den svarte Diesel bilen ? Jupp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet Januar 8, 2012 Share Skrevet Januar 8, 2012 Morsom film rakanishu . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Januar 8, 2012 Share Skrevet Januar 8, 2012 Min film: Litt uheldig med snø på linsen i de beste opptakene dessverre. Vinkelen er heller ikke helt perfekt, og lyden krever helt klart ekstern mikrofon hvis den skal duge. Min første test med GoPro Hero HD, så det er mye som kan forbedres til neste gang Ellers så er jeg skuffet over at YouTube har ødelagt mye av kvaliteten med interlacing og blasse farger :/ Takk for video. Ja YouTube kan vel ikke ha flere GB store filer på serverne dems... Så de fleste videoklipp blir i grunn skikkelig slakta ned på kvalitet... Derfor man har Vimeo o.l. Hva slags redigeringssoftware brukte du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
milhouse Skrevet Januar 8, 2012 Share Skrevet Januar 8, 2012 noe mer info om den sorte m3 med hvite felger? Hvilken er det? Kim Halvorsrud sin. bmw-e36-e46 her på forumet.. Aha! Hadde jeg sett reg nr så hadde jeg kjent den igjen! Likte felgene! Viste ikke at den dimmensjonen passet som vinterhjul på e46. Har ett sett med sammen dimmensjon disponibelt så da an det hende det blir 19 vinter! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakanishu Skrevet Januar 8, 2012 Share Skrevet Januar 8, 2012 Min film: Litt uheldig med snø på linsen i de beste opptakene dessverre. Vinkelen er heller ikke helt perfekt, og lyden krever helt klart ekstern mikrofon hvis den skal duge. Min første test med GoPro Hero HD, så det er mye som kan forbedres til neste gang Ellers så er jeg skuffet over at YouTube har ødelagt mye av kvaliteten med interlacing og blasse farger :/ Takk for video. Ja YouTube kan vel ikke ha flere GB store filer på serverne dems... Så de fleste videoklipp blir i grunn skikkelig slakta ned på kvalitet... Derfor man har Vimeo o.l. Hva slags redigeringssoftware brukte du? Vimeo er nok ett veldig godt alternativ til YouTube ja. Neste gang skal jeg laste opp både der og på YouTube. Jeg brukte Sony Vegas Pro 11. Første gangen jeg har brukt programmet faktisk. Jeg har alltid brukt Adobe Premiere tidligere, men jeg orket ikke å installere det denne gangen. Vegas virket ganske greit, det største problemet mitt var at jeg gjorde alt på en 13" laptop Videoredigering krever virkelig flere skjermer og stor arbeidsflate. Første og siste gangen jeg gjør det på en laptop i alle fall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Januar 8, 2012 Share Skrevet Januar 8, 2012 Hehe, ser den Moro at vi hadde 3 stk. E28 der i går og at alle var 518i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Januar 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2012 Flere videoer da? Han med den S2'n filma vel en del? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Januar 8, 2012 Share Skrevet Januar 8, 2012 Flere videoer da? Han med den S2'n filma vel en del? jeg har en del bilder og noen filmer, kun filmer fra insiden av bilen til Halvor men skal få dette ut så fort som mulig Har noen tøffe av E30en din også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Januar 8, 2012 Share Skrevet Januar 8, 2012 Den videoen ga virkelig motivasjon for og få ferdig e28'n min.. Smelle på ispigga og kose seg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Januar 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2012 Flere videoer da? Han med den S2'n filma vel en del? jeg har en del bilder og noen filmer, kun filmer fra insiden av bilen til Halvor men skal få dette ut så fort som mulig Har noen tøffe av E30en din også dette må du få ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Januar 8, 2012 Share Skrevet Januar 8, 2012 Prøve og få tid til det i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet Januar 8, 2012 Share Skrevet Januar 8, 2012 hvem hadde e30 med kjøleslangen som røyk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Januar 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2012 Det var meg det, hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toastjern Skrevet Januar 9, 2012 Share Skrevet Januar 9, 2012 Faaen, hvorfor får ikke jeg med meg sånt her? Bor bare en halvtime unna gardermoen selv.. Prøver neste treffet da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Farrukh M Skrevet Januar 9, 2012 Share Skrevet Januar 9, 2012 Når blir det nestegang:?: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå