badsha Skrevet Januar 12, 2012 Share Skrevet Januar 12, 2012 lurer på om statoil selger? skal du dra wicky?= Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Januar 12, 2012 Share Skrevet Januar 12, 2012 Ja tror det as...Men er usikker på om jeg skal ta med sjuern eller jaguaren....enn du?ta med treern? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
badsha Skrevet Januar 12, 2012 Share Skrevet Januar 12, 2012 Ja tror det as...Men er usikker på om jeg skal ta med sjuern eller jaguaren....enn du?ta med treern? hehe ta med en herjebil:D tar med 3ern jeg, bilen er jo tross for å herje med:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Januar 12, 2012 Share Skrevet Januar 12, 2012 har jo egentlig ingen herjebiler... så blir vel sjuern tror jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Farrukh M Skrevet Januar 12, 2012 Share Skrevet Januar 12, 2012 Kan kjøre sammen fra oslo. skal prøve å skaffe litt bred dekk til rudskogen... 195 foran gir ingen grep på e39. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Januar 12, 2012 Share Skrevet Januar 12, 2012 Fire pakistanere på tur fra Oslo, hmm, det lover moro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Januar 12, 2012 Share Skrevet Januar 12, 2012 Nå som jeg endelig har fått bil klarte jeg og ødelgge 2.giret Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Farrukh M Skrevet Januar 12, 2012 Share Skrevet Januar 12, 2012 Fire pakistanere på tur fra Oslo, hmm, det lover moro Desi boyz på tur .det er alltid morro med multi nasjoner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Januar 12, 2012 Share Skrevet Januar 12, 2012 fire?! hveeeem fire? jeg er norsk.. hahaha tror det kan bli artige langtur får lade opp kameraene og ta no ordentlige bilder...skjer vel garantert no kaos på vei ned dit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Farrukh M Skrevet Januar 12, 2012 Share Skrevet Januar 12, 2012 +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Januar 12, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2012 Er det noen spesielle krav til bil ved kjøring på rudskogen 4 feb? Påbudt på hjelm, kan man ha passasjerer? Hadde vært fint med litt info:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Januar 12, 2012 Share Skrevet Januar 12, 2012 ikke påkrevd med hjelm. passasjer er vel lov foran? men jeg er usikker... om det er krav til hjelm må jeg vel trekke meg... ikke har jeg hjelm og ikke vil jeg ødelegge frisyren... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Farrukh M Skrevet Januar 12, 2012 Share Skrevet Januar 12, 2012 parykk over hjelm! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Januar 13, 2012 Share Skrevet Januar 13, 2012 nei hårvoksen koster så mye til hjelmparykken... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bb79 Skrevet Januar 13, 2012 Share Skrevet Januar 13, 2012 Hjelm er overrated! Anyways, jeg tror jeg tar meg en tur til Rudskogen for å titte. Jeg får håpe jeg ikke kjører meg bort igjen da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå