wicky124 Skrevet Januar 7, 2012 Share Skrevet Januar 7, 2012 Du kan vel alltids klage? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Januar 7, 2012 Share Skrevet Januar 7, 2012 Klage ja, gjett om! Skal en tur ned på politistasjonen imorra.. Er lost case for snuten uansett, var bare han ene som så det.. Sååå.. Jævlig flott! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Januar 7, 2012 Share Skrevet Januar 7, 2012 Så politiet det? Da er det ikke så lost case.. De lyve for hverandre helt fint Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Januar 7, 2012 Share Skrevet Januar 7, 2012 Dem så at jeg snurra på glatta ja i gangfart sånn ca, har nok av vitner på min side.. Så blir bare ord mot ord, og det var bare en av de to snutefolka som så det.. men får den nok igjen om 3 uker uansett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Januar 7, 2012 Share Skrevet Januar 7, 2012 Takk til alle... Genene mine gjør at jeg bare tåler så så mye kulde, så det er priceless å være hjemme igjen med varm drikke i k® oppen! Hyggelig med nye folk, ble ikke så mye kjøring på meg heller (banen var grov!), men koselig for det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Januar 7, 2012 Share Skrevet Januar 7, 2012 Syntes vi hadde det kos fordet jeg noekult sitter selv med varm drikke :€) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
badsha Skrevet Januar 7, 2012 Share Skrevet Januar 7, 2012 må da vel betale omreg da.. Ja var koselig å treffe billøse folk også..selv om dere ikke frøs like mye Og takk for dytten helt på slutten.. sjuern sank seg jo dypere og dypere ned i snøen mens den stod der... jo dytten skulle bare mangle før du lagde meg til en snømann hehehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bb79 Skrevet Januar 7, 2012 Share Skrevet Januar 7, 2012 Hum, pussige greier. Jeg fulgte skiltene markert Motorsport og endte til slutt ved en stengt bom og noe trelastgreier. Og der var det ingen folk å se. Klokka var ca. 12:30. Hadde jeg kjørt feil, eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Januar 7, 2012 Share Skrevet Januar 7, 2012 du var riktig. du skulle bare kjørt igjennom tregreiene og bortover, da kommer du til stripa =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Januar 7, 2012 Share Skrevet Januar 7, 2012 ja, bare kjørt bortover langs tre hauene og igjenom bommen i enden da er du på rett plass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Januar 7, 2012 Share Skrevet Januar 7, 2012 oe badshah! ble du en snømann? haha sorry as mann! jeg prøvde å være snill med alle lissom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bb79 Skrevet Januar 7, 2012 Share Skrevet Januar 7, 2012 du var riktig. du skulle bare kjørt igjennom tregreiene og bortover, da kommer du til stripa =) Doh! Jeg får huske det neste gang da. Jeg kjørte mellom de tømmergreiene. Og snudde da veien så ut til å bli smalere. På veien tilbake var det en mann med en John Deere som sa at jeg ikke burde kjøre her fordi det var mye anleggsmaskiner O.o Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet Januar 7, 2012 Share Skrevet Januar 7, 2012 Det beste var at det så ut som en strandet hval når du stod fast wicky! Nei, ikke DU, men bilen!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Januar 7, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 7, 2012 Sleng ut bilder og film nå Ble dårlig med det i fjord.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
badsha Skrevet Januar 7, 2012 Share Skrevet Januar 7, 2012 oe badshah! ble du en snømann? haha sorry as mann! jeg prøvde å være snill med alle lissom jada man heheh;) både jeg og bilen ble til en snømann;) hjelper godt når man har skinnjakke på denne årstiden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå