Gå til innhold

Sladdetreff Gardermoen@ 10 Mars/Avlyst!!

ZhilleN
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 511
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Dem så at jeg snurra på glatta ja i gangfart sånn ca, har nok av vitner på min side..

Så blir bare ord mot ord, og det var bare en av de to snutefolka som så det.. men får den nok igjen om 3 uker uansett

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk til alle... Genene mine gjør at jeg bare tåler så så mye kulde, så det er priceless å være hjemme igjen med varm drikke i k® oppen!

Hyggelig med nye folk, ble ikke så mye kjøring på meg heller (banen var grov!), men koselig for det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

må da vel betale omreg da.. :)

Ja var koselig å treffe billøse folk også..selv om dere ikke frøs like mye :P

Og takk for dytten helt på slutten.. sjuern sank seg jo dypere og dypere ned i snøen mens den stod der...

jo dytten skulle bare mangle før du lagde meg til en snømann hehehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hum, pussige greier. Jeg fulgte skiltene markert Motorsport og endte til slutt ved en stengt bom og noe trelastgreier. Og der var det ingen folk å se. Klokka var ca. 12:30. Hadde jeg kjørt feil, eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du var riktig. du skulle bare kjørt igjennom tregreiene og bortover, da kommer du til stripa =)

Doh! Jeg får huske det neste gang da. Jeg kjørte mellom de tømmergreiene. Og snudde da veien så ut til å bli smalere. På veien tilbake var det en mann med en John Deere som sa at jeg ikke burde kjøre her fordi det var mye anleggsmaskiner O.o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...