Glenno Skrevet Januar 7, 2012 Share Skrevet Januar 7, 2012 Takk for hyggelig treff med gamle kjente og ikke minst nye bmw hoder. Legger ut noen bilder (ikke redigert). Om noen som var der ønsker bilder så send meg e-post adressen så kan jeg dele . Til andre som tok ut bilder, legg de ut. Hvorfor skal dere gnu på de på en harddisk egentlig? Burde kansje egentlig lagt de på katogori bilder men her kommer de uansett. Enjoy Wicky i draget Wicky tester bilen til Badasha Grace koser seg tydligvis med både kjøring og ny bil JulianS har vist tatt feil av hvilke vei bilen bør gå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Januar 7, 2012 Share Skrevet Januar 7, 2012 konge bilder da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Januar 7, 2012 Share Skrevet Januar 7, 2012 E65 sidelengs er artige saker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bb79 Skrevet Januar 7, 2012 Share Skrevet Januar 7, 2012 Bra bilder Det så morsomt ut! Synd at jeg dro en James May på veien dit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Januar 7, 2012 Share Skrevet Januar 7, 2012 E65 sidelengs er artige saker tøft! Satser på å bli med på neste sladdetreff hvis det er noe på østlandet snart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet Januar 7, 2012 Share Skrevet Januar 7, 2012 konge bilder da Takk for det, moro teste 70-300mm linsa jeg kjøpte før jul Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Januar 7, 2012 Share Skrevet Januar 7, 2012 Ja du hadde stor linse på cammen... Hyggelig å hilse på din bedre halvdel også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Januar 7, 2012 Share Skrevet Januar 7, 2012 oe badshah! ble du en snømann? haha sorry as mann! jeg prøvde å være snill med alle lissom jada man heheh;) både jeg og bilen ble til en snømann;) hjelper godt når man har skinnjakke på denne årstiden ja du var jo kledd for å bestige fjell... hahaha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Januar 7, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 7, 2012 Sleng ut bilder på nytt, tråd : Bilder/Filmer showoff på forumet, laget ny tråd der Kommer med noen videoer etterhvert. Mange som hadde go pro på bila, det skal jeg kjøpe meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Januar 7, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 7, 2012 Takk for en hyggelig dag på Gardermoen Raceway folkens!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet Januar 7, 2012 Share Skrevet Januar 7, 2012 Ja du hadde stor linse på cammen... Hyggelig å hilse på din bedre halvdel også Ja litt større enn ifjor . Dama syntes det var morro hilse på de gale bmw hodene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Januar 7, 2012 Share Skrevet Januar 7, 2012 Poeng, Glenno... Hyggelig å få hilst på deg og (sort of)! Mitt bidrag, litt random Skulle møte wicky124 på bensinstasjon... Jeg blingsa, trodde vi ble enig om Esso ved McDonalds (Alnabru) men han stod visst på andre siden av motorveien på Statoil ved McDonalds (rart det blir krig i verden): Jeg og wicky124 ankommer, gøy å se grønne hvalen ligge bredt på vei oppover: Langt flere stod og så på enn antallet som var på banen: Z3 forventet jeg ikke å se, en Audi (S2?) forvillet seg dit også: Han med Hi-Acen satsa hardt! Det gjorde han i denne E30en også: Kanskje litt for hardt av og til? Men så jævlig gøy ut, da... Har lyst på E30 coupé som lekebil men syns de er for dyre nå... Godt å se en E28 til på banen: E34 er tøft: E30en som satsa (så ut som det ordna seg til slutt). Han lurte på om vi diskuterte tilstanden på bilen hans. Vi tok bare bilder: Enda en E28, nice nice. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakanishu Skrevet Januar 7, 2012 Share Skrevet Januar 7, 2012 Det var bra oppmøte med E28 synes jeg Det ble faktisk over 1 og en halv time med film fra GoPro kameraet mitt. Skal snekre sammen noe etterhvert, men jeg er litt for sliten etter all kjøringen til å sette igang med det nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet Januar 7, 2012 Share Skrevet Januar 7, 2012 Artige bilder og tekst noekult . Hyggelig hilse på deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Januar 7, 2012 Share Skrevet Januar 7, 2012 E46 M3 med grei dim på vinterdekka (takk for at dere dytta meg i grå E28en ): Do the funny walk: Hjemme igjen, hvile og vask senere...: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå