fizn Skrevet Juli 7, 2012 Skrevet Juli 7, 2012 Dette ser bra ut, blir noe annet å se den sideslengs gjennom breisladden nå
Laudrup Skrevet Juli 7, 2012 Skrevet Juli 7, 2012 Bilen ser veldig bra ut nå. Fargene passet sammen og alt
Jørgen Lie Skrevet Juli 7, 2012 Skrevet Juli 7, 2012 Da er der bare å laste opp med dekk og kjøre hele neste helg Ble bra d der
|Ole| Skrevet Juli 7, 2012 Forfatter Skrevet Juli 7, 2012 Takker folkens, legger ved eit litt beire bilde
Lars89 Skrevet Juli 7, 2012 Skrevet Juli 7, 2012 Gratulerer! Blei veldig bra! Vurdert å bytte/klarlakke baklyktene? De blei så påfallende matte når alt annet er blankt og fint.
Kristian H. Foss Skrevet Juli 8, 2012 Skrevet Juli 8, 2012 Dette blir bare bedre og bedre Ole!! Mvh Kristian.
Gravstein Skrevet Juli 8, 2012 Skrevet Juli 8, 2012 Blei sjukt bra no ! verdt all tida vi har brukt på den
|Ole| Skrevet Juli 8, 2012 Forfatter Skrevet Juli 8, 2012 Takker folkens, blei veldig fornøgd sjølv Lyktene bak skal såvidt sotes med litt svart i klarlakk, det blir bra tenker eg. Ellers så blir ikkje det fin kjøyring her, har litt lyst å lage ein bulk med slegga berre for å komme forbi den "vere redd for bilen" grensa Legger ved nokon bilder
Markus E30 Skrevet Juli 8, 2012 Skrevet Juli 8, 2012 Blei sykt bra! gleder meg til frisk kjøring jeg og
HypeTraxX Skrevet Juli 8, 2012 Skrevet Juli 8, 2012 Jeg syntes detta blei Freesht Mister! *La den være pen ei uke til da, så du kan ha fine minner fra Gatebil til helga som kommer!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå