Gå til innhold

Team Aven Auto E30 S38 | Motor komt i bilen :)


|Ole|
 Share

Anbefalte innlegg

Hehe, man kan fort grave sin egen grav da ja. :) Blir morro å se deg ratte denne igjen på Våler, ser frem til det. :)

Mvh

Hehe, er nokk ikkje så mykje å sjå på :P Blir morro å sjå deg ratte noko stivere og med meir effekt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Si nå ikke det, jeg gleder meg iallefall! :) Våler blir konge, men husk at jeg ikke er så kjent med turbolagg. :) Kan bli mye kålkjøring der. :P

Mvh

Våler blir rått som vanleg, Våler i år var beste treffet mitt til no faktisk. Mykje kjekkere enn Rudskogen spør du meg ;)

Turbolaggen blir du fort vandt til, berre å bruke clutch sjølv om eg tvile på du trenge det med m50 motor ;)

Du er såpass dreven på ratting att det der blir nokk ikkje problem ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Våler var helt klart høydepunktet i år både på kjøring og været. :) Vi får tro det sitter kjapt. :) Vi må kjøre litt sammen til våren da. :)

Mvh

Einig ;)

Klart vi må kjøre litt ilag, berre å slenge seg med når du ser eg skal kjøre ;) Rekna med det blir skruing som vanleg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heldig du som har vinter...!

Hehe, snøen reise nokk om ei veke tippa eg ;)

Svigerfar leiger vinterlagrings plass til M6`n sin i vinter :)

Det er eit såpass bra ekesemplar att han burde egentlig fått det gratis :P

523415_10152199191315244_1000563810_n.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ein liten snutt fra Juli treffet, snurra jo over heile bana på det treffet, kunne konstantere med att det var eit av shimsa på tannstanga som hadde løsna så eg fekk ikkje full sving eine veien.

Uansett, kom ikkje bil bakfra så da var det full pedal :P Ser ikkje så mykje men eg synst det er eit morosamt klipp, også har eg jo full effekt denne gangen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du som har ei så hårete forstilling på no, burde lakka dei forskjermane som henger på veggen der og klaske dei på :)

Nei det er bestemt att det blir JDM breddara, dei skjermane der skal få henge ei stund til tenke eg :) Vist nokon vil ha dei er det berre å gje ein lyd ;)

Bra bilde av snøen som legger seg oppå framhjula på grunn av wisefab kittet ;)

Takker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...