Gå til innhold

Team Aven Auto E30 S38 | Motor komt i bilen :)


|Ole|
 Share

Anbefalte innlegg

Her snakka vi rådebank...

EDIT:

Veiva ser grei ut da, små riper men ingen som kjennes med nagla.

Stempel og stempel-ringer ser også bra ut.

Så sliping av veiv og ny råde da råden er rød/blå/svart....Eg trur att vist det hadde vert originale bolter så hadde det vert hull i blokka...

Dei tynne flaka som ligger der låg i silen på oljepumpa, litt usikker på kva som har skjedd her siden det ikkje er spor etter bank verken på stempel, ventiler eller forbrenningskammer :)

31023_402082093194475_2049069871_n.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du har no jaggu vert heldi vist da ikkje e meir skade :P

Joda :) kunne vert heldigere og :P

Har sjekka på sylinder 1, ser bra ut der men bli uansett nye lager på alle :) har ein mistanke om høg oljetemp. Har ikkje sjekka dei andre enda, havariet var på sylinder 6 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut som du har hatt lager laget av Tjæreteip ;)

skumle greier

Hehe, den haugen med småflak hadde satt seg fast i sila...

Sjølve lageret måtte eg rive av råden med tang, sitte fortsatt igjen litt som eg ikkje får av :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var det ikkje dysa på syl seks som var tett då ? bensinen er en viktig del av kjølinga av motoren, du mistenker oljetemp seie du pga fargen på råden sikkert.. eg mistenker att det muligens er den tette dysa som har skapt tempratur og dermed forårsaka havariet ! :) dette fikser du Ole :)

Nei det var nokk ikkje den dysa, det var dysa på sylinder 1 som var tett :)

Jadå, veit bensinen er ein god del av kjølinga på motoren...Har opplevd mangel på det før serru :P

No skal eg over på E85 til neste år å fyre meir ladetrykk så vi får tatt knekken på resten av motoren også :P

Jadå, dette skal fikses! Nytt mot er allerede komt i kroppen serru ;) Spm er om det blir eit skru år så bilen får dei oppgraderingene den mangler eller om eg kjøyre eit år til utanom powerdrift :)

Kjenne eg meg sjølv rett blir eg for rastlaus til å la ver å kjøre :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag har vi hatt skikkeleg opprydding i verkstaden, på TIDE for å sei det mildt :)

Etter det blei det eit par øl som belønning.

75916_403188369750514_1347958780_n.jpg

Stemnings bilde :)

61928_403188236417194_571382648_n.jpg

Klarte ikkje å gje meg, måtte tilpasse forsterkning mellom dempertårna bak, skal lakke heile bagasje rommet i vinter :)

534045_403188483083836_855056_n.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såg direkte koselig ut ;)

MEN...

Dagens Pedi-tips: Mal veggene hvite, så får du et mye lysere og bedre lokale. Det vil virke større, og du vil se bedre i tillegg...

Joda, eg har vurdert det men det har til no vert så FORBANNA rotete att eg har liksom ikkje funne pågangsmotet til det men vist eg klare å holde det som det er no så så blir det til våren om eg ikkje bytta lokale :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...