Gå til innhold

Team Aven Auto E30 S38 | Motor komt i bilen :)


|Ole|
 Share

Anbefalte innlegg

Kapp den i kant med støtfangeren, så blir det bedre :) Har trua Ole!

Ja vi får prøve på det, får samme bredderene berre 2cm breiere og men eg trudde det hatt blitt for mykje. Ser jo det no att det var dei eg burde ha bestilt, litt lettere å tilpasse trur eg :P

Syns det såg tøft ut eg:-)

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Jeg syns det så greit ut, ut i fra det vi kan se :)

Kjekt å høyre, satt å såg på dei sikkert ein time i strekk med 5 koppa kaffi istad og likte dei beire og beire sjølv :)

Skal få tatt bilde med eit beire kamera så fort som mulig :)

Ut ifra bildet såg det ut som att en kunne få det jævli bra med tanke på att dei kun er tapa på og ikkje tilpassa endå !

Men på den andre sida, med so breie skjermer trenger du BREIE bakfelger, det er jo laangt inn til bakfelgen no :)

Når det kjem fra deg så er det ekstra kjekt siden du er ganske nøyen på ting, når det gjelder bakfelger...EG VEIT, det der plaga meg litt og eg hater att eg ikkje har samme inpress på bakfelgene som framfelgene. Kan ikkje bytte om heller pga coiloverene :/ Det hadde blitt mykje bedre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

legge lit kjærliget i de bredderene dine så tror jeg det kommer til å se veldig bra ut :wink:

Får prøve på det ;)

Hva med å skaffe felger med ET0 eller noe, burde fylle opp skjermen uten at de er 1 meter breie;)

No har det seg slik att eg har nokk å bruke pengar på framover med tanke på overhaling av motor, ny råde, sliping/pollering av veiv osv så nye felgar blir ikkje med mindre nokon vil kjøpe 6 orange hockenheimer felga av meg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fatter ikke diskusjonen her. er da ikke breddere som avgjør noe på utsende på denne etter min mening. jeg syns wisefab kittet ødeleger utsene. skal det se noen lunde ut må man jo bredde sporvidda bak like mye og. og det krever heftig karros jobb:-)

Takker folkens, til meir eg ser på det til kulere synst eg det er :)

Og eg er meget einig med deg J Aune, og sporvidda bak skal gjerast noko med. Mest sansynleg neste vinter, da blir det nye dempertårn bak. Spm er kva bakstilling eg skal bruke? Er 745 noko å satse på? Trenger tips til dette :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...