Gå til innhold

Team Aven Auto E30 S38 | Motor komt i bilen :)


|Ole|
 Share

Anbefalte innlegg

skal du brei sterk bakstilling monterer du en fra e32.da blir den kansje like brei som forran:-)
å ikke misforstå meg. jeg sjønner att du vil prøve den styringa for det ser drit fett ut og kjøre med:-)

Takker for tips, var E32 eg hadde i tankene :) Om det ikkje blir like breidt så får det berre vere, kem veit. Kan jo hende eg ikkje likar wisefab sjølv om eg nekta å tru det :P

syns at bredderene ble bra Ole..eg har alltid misslikt wisefab..men er sikkert rått og kjøre med :-)

Takker Kim ;)

Jeg syns det ble bra!

Bøllette 8)

Takker !! :)

her må jeg følge med :) wisefab ser jo sykt ut å kjøre med, blir morro å se resultater

Ja dette blir spennende, blir sikkert ein del sånne "aha opplevelser" med det kittet :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Lite gjort i verkstaden bortsett fra rydding etter jula og juletreet...

Ellers kan eg oppdatere med att veiva blei slipt idag, derav blir det nye lager på heile veiva og KSR hadde stempel ringer liggende så da bytter han like godt dei også, resten vil bli gått nøye igjennom og bunndelen vil bli god som ny :)

Ellers ser det ut til att eg endelig har fått spart opp pengar til bur så det vil bli bestilt i løpet av denne mnd så no har eg endelig fått igjen litt pågangsmot til å begynne innvendig igjen :)

Veit det er kjedelig uten bilder men det er da noko...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PedersensRacing har utrolig god service! har handla en god del fra dem og hver gang er like bra! kjapp levering, gjerne en dag etter bestilling :D

Høyrest bra ut!! No blir det ny veiv på meg ser det ut til...

Edit: blir blokk også, her har det skjedd noko rart...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...