Gå til innhold

Team Aven Auto E30 S38 | Motor komt i bilen :)

Anbefalte innlegg

Skrevet
Hør med pedersen om du får kjøpe KUN hovedbøylen so kan du få resten med meg. dvs rør langs a-stolper og rør til dørstrevere.. rette rør får du kjøpt på lokal rørforhandler :)

Kva du skal ha for røra ??

Skrevet
Har lagrene blitt med rundt? Kjipe nyheter det her.. Blir bra med bur da, Pedersen er gode greier. :)

Mvh

Stemmer, lagera har vert med rundt :/

Skrevet

Da har eg avtalt med Jørgenfastbmw att eg får bur deler av han mot att eg skaffe han 2 desiliter klarlakk, så da vil eg takke han offentleg for den gode dealen....eg spare massse penger på det :)

Skrevet
Smil du har gjort en god deal :)

:D :D :D :D

Berre å sei ifra om det er noko meir du trenger, kan jo hende eg har :P

Skrevet
Var det ikke samme opplegg for ett par siden, eller er det fortsatt "samme ras"? Kjedelig med så mye motgang :(

Samme raset du :)

Pågangsmotet er på vei opp igjen da, kan oppdatere med følgende:

KSR har fått:

-Henta blokk

-Ny veiv

-Blokka blir borra imorra

-Lager og rådelager er kjøpt inn også

Som skrevet tidlegare her så har Jørgenfastbmw bur til meg så er kunn hovudbøylen som mangler + nokken rette rør til diverse ;)

Så humøret er på vei opp :)

Skrevet
har ikke vurdert å oppgradere til m50\s50? stakkars m20 motorene lever ikke så lenge om gangen Hehe

Eg skjønner ikkje koffor alle skal komme med tips eller spm om oppgraderinger, eg må uansett fikse den eg har først og fremst...

Og ikkje tru att eg vurderer heile tida ang motorbytte og det kjem mest sansynleg til neste sesong, er alt for tett oppi sesong start til att det blir noko bytte no...

Skrevet

M50 tipsene er vel ikke vondt ment akkurat. Men all ære til dere som holder på M20 turbo. Fin lyd for oss som slipper å skru på dem :-) Lykke til med oppbygginga :-)

Skrevet

Jeg bare lurte om du tenkte på annen motorkode jeg, med tanke på alle problemene du har hatt med denne.

du er jo ikke den eneste som har problemer med å få m20 til å holde akkuratt

Skrevet

Sier ikke at denne har hatt dårlig vedlikehold, for virker som du er nøye med å holde ting i orden, men svar til Kim over her, så tror jeg mange av problemer folk har kunne vært unngått med bedre vedlikehold / behandling :)

Skrevet
Var det ikke samme opplegg for ett par siden, eller er det fortsatt "samme ras"? Kjedelig med så mye motgang :(

Samme raset du :)

Pågangsmotet er på vei opp igjen da, kan oppdatere med følgende:

KSR har fått:

-Henta blokk

-Ny veiv

-Blokka blir borra imorra

-Lager og rådelager er kjøpt inn også

Som skrevet tidlegare her så har Jørgenfastbmw bur til meg så er kunn hovudbøylen som mangler + nokken rette rør til diverse ;)

Så humøret er på vei opp :)

Har du funnet noen grunn til at det raser? Det ville jeg etterforsket nøye nå om du har rast omtrent likt to ganger med skikkelig innmat. Hvor nøye er dere da dere setter inn lagrene med kontrollmåling? Er veiva også avballansert og kontrollmålt? Vektjusterte råder og stempler?

Ting man aldri kan forutse er selvfølgelig materialet i blokk og topp. Noen ganger beviser de bare at de er noen år for gamle helt ut av det blå :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...