BMW E30 325 Skrevet Februar 16, 2013 Skrevet Februar 16, 2013 Delte bak, eller fjør å demper i et? Hva har du fram?
|Ole| Skrevet Februar 16, 2013 Forfatter Skrevet Februar 16, 2013 Delte bak, eller fjør å demper i et?Hva har du fram? Fjør å demper i eit Framme kjøre eg fortsatt D2 og kjem til å beholde det til eg skal bygge om til 5 bolts eingang, forhåpentlegvis til vintern
BMW E30 325 Skrevet Februar 16, 2013 Skrevet Februar 16, 2013 Det blir nok stivt;) jeg har 110kg fjør bak, og det er dødsstivt, men det er delt. Så med ekte coil blir jo det mye stivere bare av den grunn også
|Ole| Skrevet Februar 16, 2013 Forfatter Skrevet Februar 16, 2013 Det blir nok stivt;) jeg har 110kg fjør bak, og det er dødsstivt, men det er delt. Så med ekte coil blir jo det mye stivere bare av den grunn også Håpar da det blir merkbar forskjell D2 demper og fjøyr var meget stivt men eg fekk eit veldig bra tilbud og kan absolutt anbefale Joacim Flatby og www.bcracing.no Servicen er heilt rå, kom i prat med han og etter 10 min hadde vi ein avtale. Etter 1 time hadde han laga til faktura ( pga att han ikkje hadde proframmet tilgjengelig der han var tok det litt lenger tid ) å sendt den til meg, så fort eg betalte bestilte han dei til meg. Litt lenger leveringstid i og med att eg ville ha eit hardere oppsett men fortsatt så kjapt som rundt 14 dager
///Magnusrc Skrevet Februar 16, 2013 Skrevet Februar 16, 2013 Blir bra med hel coilover bak tenker jeg ! Ja, Joacim er helt rå på service absolutt å anbefale!
BMW E30 325 Skrevet Februar 16, 2013 Skrevet Februar 16, 2013 Ikke dårlig! Samme service på meg, handla nylig agk foringer av han:p Men du er fornøyd med d2 fram da, siden du bare handlet bak? Blir jo mye mykere fram nå, i forhold til bak:p
|Ole| Skrevet Februar 17, 2013 Forfatter Skrevet Februar 17, 2013 Blir bra med hel coilover bak tenker jeg !Ja, Joacim er helt rå på service absolutt å anbefale! Håper det Ikke dårlig! Samme service på meg, handla nylig agk foringer av han:pMen du er fornøyd med d2 fram da, siden du bare handlet bak? Blir jo mye mykere fram nå, i forhold til bak:p Eg er fornøgd med d2 framme ja, sjølv om eg nylig oppdaga att fjørene ikkje er tilstramma Så det skal iallfall gjerast omgåande Og eg vil faktisk ha bilen mjukare framme enn bak, uten att eg veit så trur eg det blir beire feste framme da
|Ole| Skrevet Februar 17, 2013 Forfatter Skrevet Februar 17, 2013 Bitteliten oppdatering, blokk er på vei til og bli komplett
|Ole| Skrevet Februar 17, 2013 Forfatter Skrevet Februar 17, 2013 Fine de 4. og 5. rådene Heh, ja han er veldig morosam han Kim Thomas
|Ole| Skrevet Februar 19, 2013 Forfatter Skrevet Februar 19, 2013 Gleda meg til Våler no!! Vist eg rekke det da
Magnus_bmw Skrevet Februar 19, 2013 Skrevet Februar 19, 2013 Nice bilde.. Gleder meg som en unge selv, kløør i fingrene
|Ole| Skrevet Februar 19, 2013 Forfatter Skrevet Februar 19, 2013 Nice bilde.. Gleder meg som en unge selv, kløør i fingrene Her klør det i gass foten Legge til litt meir mimring
|Ole| Skrevet Februar 19, 2013 Forfatter Skrevet Februar 19, 2013 Eit siste bilde...Kva synst dokke om designet? Vi føle oss iallfall fornøgd, vi mangla ein Ascona B her men den kjem i løpet av året ( Eg trenge nye felga )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå