Gå til innhold

Team Aven Auto E30 S38 | Motor komt i bilen :)


|Ole|
 Share

Anbefalte innlegg

Delte bak, eller fjør å demper i et?

Hva har du fram?

Fjør å demper i eit :)

Framme kjøre eg fortsatt D2 og kjem til å beholde det til eg skal bygge om til 5 bolts eingang, forhåpentlegvis til vintern :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir nok stivt;) jeg har 110kg fjør bak, og det er dødsstivt, men det er delt. Så med ekte coil blir jo det mye stivere bare av den grunn også:P

Håpar da det blir merkbar forskjell :)

D2 demper og fjøyr var meget stivt men eg fekk eit veldig bra tilbud og kan absolutt anbefale Joacim Flatby og www.bcracing.no :) Servicen er heilt rå, kom i prat med han og etter 10 min hadde vi ein avtale. Etter 1 time hadde han laga til faktura ( pga att han ikkje hadde proframmet tilgjengelig der han var tok det litt lenger tid ) å sendt den til meg, så fort eg betalte bestilte han dei til meg. Litt lenger leveringstid i og med att eg ville ha eit hardere oppsett men fortsatt så kjapt som rundt 14 dager :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir bra med hel coilover bak tenker jeg :) !

Ja, Joacim er helt rå på service :) absolutt å anbefale!

Håper det :D

Ikke dårlig! Samme service på meg, handla nylig agk foringer av han:p

Men du er fornøyd med d2 fram da, siden du bare handlet bak? Blir jo mye mykere fram nå, i forhold til bak:p

Eg er fornøgd med d2 framme ja, sjølv om eg nylig oppdaga att fjørene ikkje er tilstramma :P Så det skal iallfall gjerast omgåande :D

Og eg vil faktisk ha bilen mjukare framme enn bak, uten att eg veit så trur eg det blir beire feste framme da :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...