|Ole| Skrevet Mars 18, 2013 Forfatter Skrevet Mars 18, 2013 Lite nytt her, har idag bestilt dei årlige delane som: Innsugs pkn Eksos pkn Har i tilegg bestilt ny veiv sensor og nye tennplugg kabler. Sliter litt med og få blokka mi heim igjen da budsjettet er på randen og frakta på palle er dyrt Ellers blir det ei ny lang økt med tilpassing til dei nye coiloversene på Onsdag... Stay tuned.
|Ole| Skrevet Mars 20, 2013 Forfatter Skrevet Mars 20, 2013 Blir nye vintiler også no, tok "veske" test i forbrennings kammera idag...lot det ligge litt lenger enn sist, lekker igjennom i alle så no blir det nye ventiler på begge sider mm om det trengst...
|Ole| Skrevet Mars 21, 2013 Forfatter Skrevet Mars 21, 2013 Bare å slipe di det da Næææ, er nokk litt verre enn som so desverre...
|Ole| Skrevet Mars 22, 2013 Forfatter Skrevet Mars 22, 2013 Toppen klar til planing, nye ventiler, tetninger og blokka er på vei ... Beklager trippel posting, toppen er på vei til planing
|Ole| Skrevet Mars 25, 2013 Forfatter Skrevet Mars 25, 2013 Endelig, no er blokka, nye ventilar, tetningar og cooperring pkn i hus! Skal bli godt og få i alt nytt, motor er totalt overhalt einaste som ikkje er nytt er stempel/cam og fjøyre. GLEDE!
|Ole| Skrevet Mars 26, 2013 Forfatter Skrevet Mars 26, 2013 Må då bli fart i sakene no ja Dirty: Håpar det, er mykje arbeid igjen men er i verkstaden i skrivande stund så ting skjer no...Toppen blir mest sansynleg plana idag så om eg får den igjen like fort som eg fekk sendt den er det håp
|Ole| Skrevet April 2, 2013 Forfatter Skrevet April 2, 2013 I håp om og bli mappa og klar til Gatebil i Mai så er toppen plana!
tommyheimberg Skrevet April 2, 2013 Skrevet April 2, 2013 Tatt av flere cm du snart nå?.. hehe bare tuller:-), jeg og vil prøve å ned å se i mai:-) Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå