Gå til innhold

Team Aven Auto E30 S38 | Motor komt i bilen :)


|Ole|
 Share

Anbefalte innlegg

Takk takk takk, det er veldig kjekt med slike tilbakemeldingar! Eg har vert litt i stuss på å lakkere orange innvendig, blei meget fornøgd. Mykje støv men min egen feil pga litt hastverk og dårleg vasking men i min verden er ikkje slikt nøye når det skal brukast med det går å bruke :)

Fekk montert litt idag for å sjå korleis det blei, fekk også dei nye bredderane i posten som er mykje finere og mykje høgare kvalitet :)

Dei måtte eg jo selfølgelig teipe på for å sjå korleis det blei :P

16089_460011770734840_1660977628_n.jpg

wp7735r8lgregu6kmsa9.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker folkens! :D

Målet vårt med dette designet er å skille oss litt ut, vi har sett att det er fleire som har omtrent samme design så da håpar vi att bilane våre skiller seg ut pga den store reklama på sida :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Igår hadde eg ein skikkeleg dagenderpå drittdag på jobb, kom heim att da stod det jammen ein Omp stol på stuegolvet som dama hadde skaffa til meg! Ho hadde skjønt att det gnog litt på meg att eg ikkje hadde fått tak i førar stol enda så ho hadde fiksa det til meg! Snakk om å redde dagen min!! :)

qrsso1cquqz5pqzzzajo.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Igår hadde eg ein skikkeleg dagenderpå drittdag på jobb, kom heim att da stod det jammen ein Omp stol på stuegolvet som dama hadde skaffa til meg! Ho hadde skjønt att det gnog litt på meg att eg ikkje hadde fått tak i førar stol enda så ho hadde fiksa det til meg! Snakk om å redde dagen min!! :)

[ Bilde ]

Må ta vare på den dama gitt!...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Igår hadde eg ein skikkeleg dagenderpå drittdag på jobb, kom heim att da stod det jammen ein Omp stol på stuegolvet som dama hadde skaffa til meg! Ho hadde skjønt att det gnog litt på meg att eg ikkje hadde fått tak i førar stol enda så ho hadde fiksa det til meg! Snakk om å redde dagen min!! :)

[ Bilde ]

Må ta vare på den dama gitt!...:)

Ja det kan du vere heilt sikker på :P

Tøff bil! :)

Har du en link til hvor du har kjøpt bredderane? :)

Takker for det :D, ja det skal du få vettu:

http://www.ebay.com/itm/Rear-ZG-Flares- ... 9b&vxp=mtr

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke ta det ille opp, men kan vi bytte dame? :P

Haha :lol: Ikkje ta det ille opp men vist du har lyst å bytte dame med nokon er det kanskje på tide å revurdere ting :P

Sånn utanom det så HATA eg å montere interiør når det er nyllakert...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...