Gå til innhold

Team Aven Auto E30 S38 | Motor komt i bilen :)


|Ole|
 Share

Anbefalte innlegg

Vill camber på siste bildet der, er det der kjørbart? :)
Kjørbart ja ;)

Det igjenstår å sjå, eg tippa eg må gjere noko med den da eg ikkje har "flyttarane" til dempar tårnet fra Wisefab.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan de "flytterne" fungerer, og hvorfor ville du ikke ha di?

Det er braketter som flytter fjørbeina lenger ut så man får mindre camber, grunnen til att eg ikkje har dei er fordi eg fekk eit E36 Wisefab kit for 3000kr så sa ikkje nei til det :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FEEEEEETE bildene da!!!!

Sattan så gromt, blei nesten satt ut her jeg satt...

Hehe, så så :P Så gromt er det ikkje men fekk jo lyst å laste opp eit bilde med skikkeleg kvalitet etter ein sånn komentar :)

6wihh5virm3rrwev60kz.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det bildet av de dempertoppene, de ligner ikke på mine, jeg har Wisefab til e30. Jeg har studert E36 toppene litt, og det SER ut som de skal kunne passe i e30, hvis du bare borrer ett ekstra hull? Har ikke prøvd de i en bil, men det har sikkert du?

Alle andre som har testet Wisefab syns det er konge å kjøre med, så jeg har troen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fatter IKKE att du skal kjøre med den mongo hjulstillinga..:) alle fysiske lover sier att det der ikke blir bra og kjøre med!

Einaste grunnen til att eg kjøre sånn no er att eg ikkje har hatt tid til å gjere noko med camber, er ikkje alle som har like mykje midlar veit du ;) Er litt mindre budsjett og litt mindre kunnskap i mitt lille verksted enn hoss mange andre, poenget er att eg hadde mangel på sving ifjord og ville ha meir i år :)

Også har eg INGEN plana om å kjøre fort uansett, skite i rundetider ;)

Det bildet av de dempertoppene, de ligner ikke på mine, jeg har Wisefab til e30. Jeg har studert E36 toppene litt, og det SER ut som de skal kunne passe i e30, hvis du bare borrer ett ekstra hull? Har ikke prøvd de i en bil, men det har sikkert du?

Alle andre som har testet Wisefab syns det er konge å kjøre med, så jeg har troen!

Nei eg berre fant eit bilde, veit ikkje kva dei der er til :) VIlle berre forklare :P

Ok? Da må eg prøve og få tak i dei, eg har ikkje tenkt på å prøve dei eingang! Hadde vert sjukt kult vist dei passe ved å borre eit hull ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...