Gå til innhold

Team Aven Auto E30 S38 | Motor komt i bilen :)


|Ole|
 Share

Anbefalte innlegg

Takker for det folkens!! Meget fornøgd med helga, har fått brukt fleire sett med dekk og over 100 liter E85 :)

Ja det var ein liten feil på ledningsnett som bo er retta, ellers så er motor til salgs no...har ein som vurdere den allerede :)

Har hatt planer om 2jz men blir nokk m50 da det er litt billigere, motoren er jo like villig også med riktig turbo :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

altså, skjønner at m20 er gammeldags, og vet at m50 funker knall

MEN når du nå har en potent m20 som virker (?) hvorfor selge den, tape penger, for å så kaste penger på en ny motor, om du går for m50 ? bare nysgjerrig:)

Grunnen er vel at m50 har mer potensial og lettere og få ut hk, samtidig er vel den mer holdbar hvis du skal konvertere til turbo.

Heilt riktig, grunnen er hovudsakleg att M50 er meir villig heilt fran bånn. Er tross alt 12 ventilar meir, m20`n er ein god motor men er ingen driftemaskin...

Eg har også hatt planer om å selge heile veien men ikkje før eg viste att den var frisk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Burde bygge minst så det blir 2.8 og helst koste på deg en 3 liters veiv.

Christer Halvorsen sin S15 har org M50, andre råder, stempel, coppe pakning og 2 innsugs kammer. Funker noe sykt bra, til en billig penge.

Du har nokk rett i det!

No skal det seiast att eg bytter ikkje med mindre eg får det eg vil ha for motoren min, eg har ein nybygd M50 på hand allerede så vi får sjå kva som skjer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...