|Ole| Skrevet Desember 3, 2013 Forfatter Skrevet Desember 3, 2013 Alt skal vel koste pengar etterkvart ?
|Ole| Skrevet Januar 19, 2014 Forfatter Skrevet Januar 19, 2014 Sidan det ser ut til att det ikkje blir betalings forum her så kan eg no oppdatere litt om kva som er gjort iallfall...Avstivning og jekkfeste er laga.Kraftig tårnstag er laga. Motor er klar for sesongen, må berre fyre i dei nye dysene. Rør ramme framme, fuelcell og alu rør, lakk i motorrom/bagasje rom og litt utvendig shinings som står igjen Burde vere klar for sesongen i god tid, følest godt kevine30 reagerte på dette 1
tommyheimberg Skrevet Januar 19, 2014 Skrevet Januar 19, 2014 Hadde ikkje du alu plenum? Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2
Jås Skrevet Januar 20, 2014 Skrevet Januar 20, 2014 Hva tykkelse plate har du på dørene? Regner med det er aluminium?
|Ole| Skrevet Januar 20, 2014 Forfatter Skrevet Januar 20, 2014 Hva tykkelse plate har du på dørene? Regner med det er aluminium? 2mm
|Ole| Skrevet Januar 21, 2014 Forfatter Skrevet Januar 21, 2014 Endelig føle eg att eg har tida til å gjere ting som plagar meg så no har eg begynt på shining av motor, synst innsuget var litt kjedelig å tenkte att svart kunne bli litt kult ilag med det blå topp dekselet...Tok med termostat huset i samme slengen, er fornøgd. Resten vil bli tatt etterkvart kevine30 reagerte på dette 1
|Ole| Skrevet Januar 30, 2014 Forfatter Skrevet Januar 30, 2014 Nokon som har slike liggande? Eg har 2 stk 17x9 eg muligens vil bytte i samme type berre smalare og ET 30 eller lavere...
BMW E30 325 Skrevet Januar 30, 2014 Skrevet Januar 30, 2014 jeg har 4 sånne, tror jeg, kan sjekke, men gidder ikke bytte, du kan kjøpe de om du vil
anders e30 Skrevet Januar 30, 2014 Skrevet Januar 30, 2014 Genialt jekkefeste bak. Hvor langt har du kappet rørstompen som er vertikal? Vil ikke at den skal synes under bakfangeren å den har jeg ikke
|Ole| Skrevet Januar 31, 2014 Forfatter Skrevet Januar 31, 2014 Genialt jekkefeste bak. Hvor langt har du kappet rørstompen som er vertikal? Vil ikke at den skal synes under bakfangeren å den har jeg ikke Ja eg gidde ikkje jekke eit og eit hjul på treff Truuuur det var 38 cm, dette er 40mm rør med 2mm gods, skal stikke i verkstaden å ta eit mål... jeg har 4 sånne, tror jeg, kan sjekke, men gidder ikke bytte, du kan kjøpe de om du vil Kjem jo an på pris og bredde/ET
BMW E30 325 Skrevet Januar 31, 2014 Skrevet Januar 31, 2014 Jeg kan sjekke, så ser vi:) skal ikke ha all verden, men gidder ikke gi de vekk heller
|Ole| Skrevet Februar 1, 2014 Forfatter Skrevet Februar 1, 2014 Jeg kan sjekke, så ser vi:) skal ikke ha all verden, men gidder ikke gi de vekk heller Kanon Blir nokk einige tenker eg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå