Gå til innhold

Team Aven Auto E30 S38 | Motor komt i bilen :)


|Ole|
 Share

Anbefalte innlegg

Takk for det :D

Det er kjekt att bilen begynne å nerme seg sånn som eg vil ha den no :)

Har faktisk ikkje full lock i den filmen heller :P

Er heilt sjukt å kjøre med !! :)

Idag har eg montert servo, og det blei den sjukaste servoen eg har vert borti, rattet går bokstavelig talt av seg sjølv...

Nokon andre som har vert borti dette ved montering av servo på e30 med e36 tannstang? Kjem film av det seinare ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kjørt med e36 tannstang på e30 og har det på banebilen. Er en drøm, men vil det ikke bli lugging når man fekter for fullt med rattet på banen? :)

Sent fra min GT-I9300 via Tapatalk

Har kjørt med E36 tannstang lenge no men har mangla servo, er veldig lite ratting i forhold til kor mykje hjula flytter seg så trur ikkje det blir noko problem :) Hovud problemet mitt til no er att eg har blitt litt stressa fordi den har vert litt tung på rattet så trur flyten kjem til å komme av seg sjølv no når eg har servo :)

Her er ein film av kor egentlig alt for lett den blei på rattet.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der er vel i drøyeste laget ja, litt motstand er bra synes jeg hvertfall når kontringer kommer, slippe opp rattet og gripe når du føler selv at du har fin slædd med kontroll selvfølgelig, men det der blir altfor lett og fort gjort å gjøre en feil..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal no prøve det før eg sette min dom på det, trur ikkje det blir noko problem :)

Har kjørt svært lite sjølvoppretting fram til no da utslaget er heilt rått i forhold til kor lite man ratta :)

Vist du ser filmen fra vått føre så skjønne du kva eg meina, kontra er eg så vandt til å ratte på den harde måten att det skal gå fint :)

Men vi får sjå, mulig eg må gjere noko for å strupe litt så den blir treigere. Evt sette på m50 pumpe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er vell mange som skal (inkl meg :P (over 150 sist jeg sjekka)

 

skal for en gangs skyld være der med campingvogna nå :)

 

får følge litt med på når du kjører da, drifting gjør jeg ikke selv, men å se på er morro :)

Heh, rekna med det :)

Godt å høyre att folk har tenkt å campe og, eg som kjøre så langt ifra må campe sidan dette livet er dyrt og eg synst faktisk det er mykje kosligere enn hotell :P Blir så lite personleg på hotell :P

Heh, får håpe bilen min funka denne gangen da :) Det har altid vert småting som har gjort att eg ikkje har fått satsa fullt ut :)

 

Tar turen jeg også, men blir bare tilskuer i år :)

Sent fra min GT-I9300 via Tapatalk

Kanon! Dykke må huske å filme da når folk kjøre, er like kjedelig kvar gang man har vert på treff også er det ingen film :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...