Gå til innhold

Video av kjøreturen Bodø - Namsskogan

bb79
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg kjørte Bodø - Oslo på nyttårsaften. Og i den forbindelse lagde jeg en video på deler av turen. Det var ikke vits i å filme hele turen fordi det ble mørkt ganske tidlig. Jeg synes landskapet i Nord-Norge er ganske spektakulært om vinteren. Og da jeg kom til de svingete veiene rundt Namsskogan så fikk BMWen bevise at den virkelig er The Ultimate Driving Machine =)

Link til video (1 time lang):

http://vimeo.com/34443702

Advarsel: Jeg har brukt Roxette gjennom hele videoen. Så for dere som ikke liker Roxette så anbefaler jeg å skru av lyden. Motorlyd er ikke aktuelt her siden avspillingshastigheten er 5x.

PS. Det er ikke noe spennende som skjer på videoen. Jeg prøver å kjøre så hensynsfullt og lovlig som mulig. Så ikke bli skuffet om du forventer noe action her :P

Her er noen screenshots:

vlc01.png

Hunstad i Bodø

vlc02.png

Nær Fauske

vlc03.png

Saltdalen

vlc04.png

Saltfjellet

vlc05.png

Krogstadelva

vlc06.png

Dunderland

vlc07.png

Storforshei

vlc08.png

Majavatn

vlc09.png

Namsskogan

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MikaelR: Takk :) Jeg har flere filmer liggende. Blant annet Oslo - Kristiansand, Oslo - Kongsvinger, Oslo - Bergen og Oslo - Trondheim. På Oslo - Trondheim la jeg på en teller for hvor mange forbikjøringer jeg hadde. Den endte på tre siffer :P

316: God tur =) Namsskogan er skikkelig moro å kjøre. Masse svinger og nesten ikke folk der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal si du er flink med rockering!

Hahahaha, takk :) Ja, dæven, det er mye rart av videoer der når du først klikker deg inn...

Kvasi: Hvis du ser en dau hare i Østerdalen så er det jeg som har kjørt på'n!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skulle jobbe på jernbanen to hundre meter sør for brua som du ser på bilde. Kjørte opp grusveien til huset hans og parkerte i utkanten av plassen hans. Det pleier å være greit...

Plutselig kom han hjem kjørende i en jævla hastighet opp grusveien i pick up'en sin. Så gikk han ut av bilen og skrek til oss, at vi skulle dra oss til helvete bort fra eiendommen hans, og at dette var militært område osv.

Det sto riktignok et plastskilt på huset hans om at det var det, men jeg har mine tvil da hele gubben virket som en stor tulling. Jeg ropte tilbake at jeg skulle koble ferdig i signalet, men det var ikke snakk om for å si det slik. Han åpnet bakluka på firmabilen min og dro ut alt han fant. Da fikk jeg fart på meg og løp mot han... Da skulle han gå inn og hente hagla, sende bikkja på meg og drepe oss hvis vi ikke flyttet bilen innen 10 sekunder. Stabil type.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...