Iversen92 Skrevet Januar 4, 2012 Share Skrevet Januar 4, 2012 Hei Har telefon i midtarmlene å tenkte jeg skulle bruke denne Men jeg lurer på om det vil forekomme noen ekstra kostnader osv? Tenkte jeg bare skulle bestille tvillingkort med gidder ikke hvis det blir dyrt. Mvh Simen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torbjørn E39 Skrevet Januar 4, 2012 Share Skrevet Januar 4, 2012 http://www.telenor.no/privat/mobil/mobi ... illing.jsp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Januar 4, 2012 Share Skrevet Januar 4, 2012 Det kommer vel i hovedsak an på hva slags abb. du har. Jeg har OneCall, og har trillingsim i E38en. Det fungerer smertefritt og koster bare en fastpris på 25,- pr mnd. eller noe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Iversen92 Skrevet Januar 6, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 6, 2012 Var å kjøpte meg tvilling kort men får det ikke til å funger :s noe spessielt jeg må gjøre? Har den trådløse telefonen i midtkonsol der du sette i simkort under der du setter telefonen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Januar 6, 2012 Share Skrevet Januar 6, 2012 Prøv og sett kortet i sim-kortholderen i bagasjerommet. I E38en er holderen helt ute i skutesiden på venstre side i bagasjerommet, rett bak baklykten. Det kan være litt vanskelig å se den. Tror den er plassert slik på E39 (grønn pil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Iversen92 Skrevet Januar 6, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 6, 2012 Jeg finner ikke noen plass baki der jeg kan sette i simkort :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrBroFlow Skrevet Januar 6, 2012 Share Skrevet Januar 6, 2012 Er likt på E39 som vist på dette bildet over (e38). Er veldig trangt å sette inn simkortet bak der, kan lønne seg å skru ut hele modulen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ullsokk Skrevet Januar 6, 2012 Share Skrevet Januar 6, 2012 Det er ikke likt som dette på E39, hvis man har dsp, cd veksler og navi. Sim kort holderen ligger til øverst til høyre på bildet som er lagt ut. Kan være litt vanskelig å se da det bare er en enkel liten holder. Mulig det er likt på andre uten dsp osv og. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet Januar 7, 2012 Share Skrevet Januar 7, 2012 Jeg tror du har en noe nyere telefon en de tenker på. Har du den telefonen uten kabel? Vi alle andre tenker på den store telefonen med kabel(som ser ut som den fra 1980 tallet) Jeg vil tro at den trådløse varianten ikke har har en simkort leser bak. Så jeg tror du kan være i "deep shit" hehe. Jeg hadde den gamle med kabel. Der funka det fint med sim kort i tlf foran. Men har hørt at det er vanskelig på nyere modeller. Hva med å se på http://bimmernav.com for en løsning? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Iversen92 Skrevet Januar 7, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 7, 2012 Har den nyere versjonen som er trådløs ja :s noen som har fått til å bruke denne? Takker alle for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Nightlight Skrevet Januar 8, 2012 Share Skrevet Januar 8, 2012 Type operatør kan man bruke?? (på den gammle) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Januar 17, 2012 Share Skrevet Januar 17, 2012 Jeg spesialbestilte simkort fra NetCom for å få det til å fungere i min e39. Fungerte både fremme og bak... Men med standardsimkort ville det ikke fungere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Nightlight Skrevet Januar 18, 2012 Share Skrevet Januar 18, 2012 Jeg spesialbestilte simkort fra NetCom for å få det til å fungere i min e39. Fungerte både fremme og bak... Men med standardsimkort ville det ikke fungere. hvor mye kostet det?? og hvordan ser det kortet ut?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joffen92 Skrevet Februar 14, 2012 Share Skrevet Februar 14, 2012 Jeg har org telefon i min E39, og bestilte et helt vanlig simkort og dette fungerer gull! brukes hver dag når du mottar simkortet, er det festet på et annet kort, sånn at dette tilsammen tilsvarer størrelsen på et bankkort. Jeg knakk av kortet som er vanlig hvis man skal bruke simkortet i en mobiltelefon. Så jeg måtte ligge det i sporet sitt igjen og legge en tape under for å holde dette på plass. Deretter puttet jeg det inn under der telefonen ligger i midtkonsollen og har fungert siden håper det var til hjelp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Iversen92 Skrevet Februar 14, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 14, 2012 hvilken operatør bruker du?) noen andre detaljer du kan nevne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå