Gå til innhold

e39 Telefon

Anbefalte innlegg

Prøv og sett kortet i sim-kortholderen i bagasjerommet. I E38en er holderen helt ute i skutesiden på venstre side i bagasjerommet, rett bak baklykten. Det kan være litt vanskelig å se den.

Tror den er plassert slik på E39 (grønn pil)

99799d1266669315-what-my-trunk-sim.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke likt som dette på E39, hvis man har dsp, cd veksler og navi. Sim kort holderen ligger til øverst til høyre på bildet som er lagt ut. Kan være litt vanskelig å se da det bare er en enkel liten holder.

Mulig det er likt på andre uten dsp osv og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror du har en noe nyere telefon en de tenker på. Har du den telefonen uten kabel? Vi alle andre tenker på den store telefonen med kabel(som ser ut som den fra 1980 tallet) Jeg vil tro at den trådløse varianten ikke har har en simkort leser bak. Så jeg tror du kan være i "deep shit" hehe. Jeg hadde den gamle med kabel. Der funka det fint med sim kort i tlf foran. Men har hørt at det er vanskelig på nyere modeller. Hva med å se på http://bimmernav.com for en løsning?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Jeg spesialbestilte simkort fra NetCom for å få det til å fungere i min e39. Fungerte både fremme og bak... Men med standardsimkort ville det ikke fungere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nightlight
Jeg spesialbestilte simkort fra NetCom for å få det til å fungere i min e39. Fungerte både fremme og bak... Men med standardsimkort ville det ikke fungere.

hvor mye kostet det?? og hvordan ser det kortet ut??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...

Jeg har org telefon i min E39, og bestilte et helt vanlig simkort og dette fungerer gull! brukes hver dag :) når du mottar simkortet, er det festet på et annet kort, sånn at dette tilsammen tilsvarer størrelsen på et bankkort. Jeg knakk av kortet som er vanlig hvis man skal bruke simkortet i en mobiltelefon. Så jeg måtte ligge det i sporet sitt igjen og legge en tape under for å holde dette på plass. Deretter puttet jeg det inn under der telefonen ligger i midtkonsollen og har fungert siden :) håper det var til hjelp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...