Shattered Skrevet Januar 5, 2012 Share Skrevet Januar 5, 2012 Hei, jeg har et lite problem(?). Når jeg starter bilen, lukter det bensin inne i bilen. Virker som om lukta kommer fra toppen av blokka, vet ikke hva delen heter. Den sitter helt innerst, og har en liten slags tapp. Der er det en skrue som er løs, har tenkt å prøve å skru den til. Noen som vet hva dette kan være? Lukter litt, men lite, når bilen står stille. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Janthomas Skrevet Januar 5, 2012 Share Skrevet Januar 5, 2012 Hadde samme på min! da var den en bensingslange som lakk litt! prøv å gå over alt av slangeklemmer osv, funka for meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Januar 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 5, 2012 Takk, skal se litt på det etter skoletid i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Januar 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 5, 2012 Jeg vet ikke hvordan jeg skal forklare dette. Det er et rom med bremsevæske. Til venstre for det rommet, er det en slags skrue som går til noe av plastikken på toppen. Jeg får ikke tak i skrua, prøvde med div. verktøy. Det er ei slangeklemme, og den er løs. Jeg fikk ikke bilde fordi det sitter så godt inni motoren. Noen som skjønner hva jeg mener? Og i såfall, hva er skruen til? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Januar 5, 2012 Share Skrevet Januar 5, 2012 Ta Bilde er du snill. Lukter det så mye bensin som du sier så må det lekke et sted Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Januar 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 5, 2012 Som jeg prøvde å si, jeg kom ikke til der med kameraet! Men skal prøve å finne illustrasjonsbilde. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Januar 5, 2012 Share Skrevet Januar 5, 2012 nei, men ta et bilde så kan du tegne noen piler eventuelt. Så skal ihvertfall jeg prøve og hjelpe deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Januar 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 5, 2012 Glem det, motoren var snudd, haha! Ca der jeg har markert, er det en slangeklemme.Under slangen du ser i ringen, ved plastdekselet. Vanskelig å vise. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Januar 5, 2012 Share Skrevet Januar 5, 2012 Det der ser veldig ut som en diesel motor for meg.. Så fyll disel om det lekker bensin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Januar 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 5, 2012 Skal få tatt et bilde. Gi meg noen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Januar 5, 2012 Share Skrevet Januar 5, 2012 JN26140 Dette er vin nret på bilen din. Kan du bruke på realoem.com for og se på delekatalog. ble mer eller mindre oppgitt av at du bare slenger opp et bilde. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Januar 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 5, 2012 Vet ikke hva delen heter. Fant endelig et bilde jeg kan bruke. Der med rød ring rundt, er det en slange-ting innpakka i deksel. Slangeklemmen den er festa med, er løs, veldig enkelt sagt! Håper det forklarer mer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Januar 5, 2012 Share Skrevet Januar 5, 2012 Søk på M43 pcv valve se om den ligner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Januar 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 5, 2012 Kan være den slangeklemma, ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OLEZZ Skrevet Januar 5, 2012 Share Skrevet Januar 5, 2012 Skjønner hva du mener. Du tenker på slangen over pcv ventil. Dette er en vannslange, så problemet ligger ikke der, men det kan fortsatt være greit å skru den til ordentlig uansett. Sjekk ut bensinslangene som sitter under innsuget. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå