thomascr Skrevet Januar 8, 2012 Share Skrevet Januar 8, 2012 kult! noen som har den andre tråden? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Januar 8, 2012 Share Skrevet Januar 8, 2012 Er dette motoren som bygges av emmenegger? Søkte litt på nettet og det finnes lite info om den men noen sier 398hk og noen mener 408. Meg bekjent har ikke Emmenegger Power noe med dette bygget og gjøre. Sier ikke at det er ikke er mulig, men har aldri hørt den sammenhengen før. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet Januar 9, 2012 Share Skrevet Januar 9, 2012 ble det ikke bekrefta av noen at dette var et ///M bygg da? mener ifm at noen skulle ha tak i nye stempler eller noe sånt..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Januar 9, 2012 Share Skrevet Januar 9, 2012 Ja, det er bekreftet fra BMW denne bilen. Mener at veiva er letta 5kg iforhold til vanlig s38 og com øking. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TheEspenK Skrevet Januar 9, 2012 Share Skrevet Januar 9, 2012 Emmenegger Power noe med dette bygget og gjøre. Du ser ut til å ha rett Lurte meg grønn pga hk-antallet men etter litt søking til ser det ut til at Emmenegger er et vanlig ettermarked-firma. Kosta vistnok 13.000 dollar for settet til e34 Ja, det er bekreftet fra BMW denne bilen. Mener at veiva er letta 5kg iforhold til vanlig s38 og com øking. Ser ut til at du har kontrollen azeton, vet du mer hva som er forskjell? Ser at annonsen mener det fremdeles er 3.8L, nærmer seg vel grensa Siden veiva er letta såpass så er vi vel opp i 1000modr til? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TheEspenK Skrevet Mars 27, 2012 Share Skrevet Mars 27, 2012 Fant denne på utub, jammen samme bilen. Føler meg så moderne om dan, fått meg sånn downloader så jeg stjal filmen men fikk ikke lastet den opp på bimmers. Linken til utub Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå