kjetilbiri Skrevet Januar 13, 2012 Share Skrevet Januar 13, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsegutt Skrevet Januar 13, 2012 Share Skrevet Januar 13, 2012 Mye garasje bilder av innredning ect på denne tråden ; viewtopic.php?f=9&t=150281&start=0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsegutt Skrevet Januar 13, 2012 Share Skrevet Januar 13, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Januar 15, 2012 Share Skrevet Januar 15, 2012 Ser denne tråden ikke i første omgang skal fremheve selve garasjen, men heller en bil som er "midt oppi det" eller lignende. Morro tråd, og her er mitt bidrag (gammelt bilde) av en bil som er midt oppi det... Ikke så mye rot rundt meg her, for jeg liker best å rydde og koste hele veien mens jeg holder på... Jeg liker ikke det greiene der alt flyter og er kaos.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bredesen Skrevet Januar 15, 2012 Share Skrevet Januar 15, 2012 noen bilder før den ble satt unna for vinterlagring. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet Januar 15, 2012 Share Skrevet Januar 15, 2012 Ikke alle som har garasje.... men en dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skeie`s-528IA Skrevet Januar 15, 2012 Share Skrevet Januar 15, 2012 siden eg kun har carport selv så ble det å låne et maskinhus.. under monteringa av bilen.. syns lysrøra på dette bilde va tøft Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet Januar 16, 2012 Share Skrevet Januar 16, 2012 noen bilder før den ble satt unna for vinterlagring. Den bukken du har der. Hva koster den og hvor kjøpte du den? Ser jo ganse genial ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rogern Skrevet Januar 16, 2012 Share Skrevet Januar 16, 2012 Tøff tråd! På tur ut av garasjen våren 2011 Sånn står den nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bredesen Skrevet Januar 16, 2012 Share Skrevet Januar 16, 2012 noen bilder før den ble satt unna for vinterlagring. Den bukken du har der. Hva koster den og hvor kjøpte du den? Ser jo ganse genial ut. Ja,den er genial til mitt bruk ihvertfall.Har ikke takhøyde til noe annet i denne garasjen, men neste gang blir det bygget med skikkelig takhøyde. Kjøpte den på nordiclift i trondheim jeg. Tror det var mellom 15-20.000 en plass.Kjøpte med hjulsett på den også,så den er lett og flytte på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW-Jens Skrevet Januar 17, 2012 Share Skrevet Januar 17, 2012 Slik så det ut når min gamle arbeidsbil fikk æren av å være først opp i løftebukken i redskapshuset for 10 år siden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sund.M3 Skrevet Januar 17, 2012 Share Skrevet Januar 17, 2012 ser de selger en sånn bukk på biltema også, 18000 sko de ha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HagenJR Skrevet Februar 2, 2012 Share Skrevet Februar 2, 2012 Slenger ut noen bilder av mitt hobbyrom! Skal pusses opp etterhvert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FuNkY Skrevet Februar 10, 2012 Share Skrevet Februar 10, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Februar 10, 2012 Share Skrevet Februar 10, 2012 her er noen "action" bilder fra garasjen E36n får seg en omgang med poleringsmaskinen. gamle-bilen på vei til huggeren e30 prosjektet til JAL_535 før det ble lakka. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå