helland Skrevet November 5, 2012 Forfatter Skrevet November 5, 2012 Morro at noen følger med skal prøve å få litt tid til denne fremover
Larsinnj Skrevet November 5, 2012 Skrevet November 5, 2012 Herlig update! Synes det er greit å pakke sekken å vandre seg en runde å se hva som skjer rundt omkring! Bra du tok til vettet å beholdt den vertfall!
///MoePower Skrevet November 5, 2012 Skrevet November 5, 2012 Huh, har du også fått deg E24 nå?? Bildeeeeer takk!
helland Skrevet November 5, 2012 Forfatter Skrevet November 5, 2012 Huh, har du også fått deg E24 nå?? Bildeeeeer takk! Hmmmmmm vi får se hva morgendagen bringer )
sondreh Skrevet November 6, 2012 Skrevet November 6, 2012 sondreh stakk også innom, for å forpeste hele lokalet med spydige ord, og helt forferdelige tarmgasser!! Jaja! legg skylda på meg. Bra du tok vare på bilen, blir gøy å se den få nytt liv
Jørgen Lie Skrevet November 6, 2012 Skrevet November 6, 2012 Herlig update! Synes det er greit å pakke sekken å vandre seg en runde å se hva som skjer rundt omkring! Bra du tok til vettet å beholdt den vertfall! Haha, dere to er meg noen typer!!! Flott og se at du har ombestemt deg Stig! Må vel ta en tur til våren igjen på inspeksjon hos deg også.. Larsinnj har jo vist fram alt det han har av kjøretøy nå så.. Ingen av dere blir nok arbeidsledig med det første hva bil angår
helland Skrevet November 7, 2012 Forfatter Skrevet November 7, 2012 Herlig update! Synes det er greit å pakke sekken å vandre seg en runde å se hva som skjer rundt omkring! Bra du tok til vettet å beholdt den vertfall! Haha, dere to er meg noen typer!!! Flott og se at du har ombestemt deg Stig! Må vel ta en tur til våren igjen på inspeksjon hos deg også.. Larsinnj har jo vist fram alt det han har av kjøretøy nå så.. Ingen av dere blir nok arbeidsledig med det første hva bil angår Det er sant, er jo ikke nødt til å vente til våren ! har en sofa (under mye rot) og vedfyring i verkstedet jeg så her er det ikke dumt på vinters tid heller
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå