Gå til innhold

Dinbilpartner.no- VW Polo GTI

Erebus
 Share

Anbefalte innlegg

Denne ble jo testet av AMS mot diverse andre GTI-biler, og Polo var den minst fokuserte bilen i testen. En glimrende allrounder, men den gir ikke det kicket en slik biltype burde. Veldig standard-preget bil...

Da ville jeg heller kjøpt Golf 5 GTI faktisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja de Polo GTIene er faktisk kule, men en Polo til 300 000,-? den er hard å svelge! Men prisen skremmer ikke alle, har alt sett flere på veien jeg!

Disse kommer jo til å bli samlebiler etterhvert, ikke M3en som ender opp med at ingen vil ha da den er ombygd og uorginal! Er den i tillegg forsikret og regga som en 316i så sitter man jo fint i det ved en ulykke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godkjent ombygd står det, så det bør ikke være noe problem. Forskringsselskaper får det opp uansett, så lenge det er merknad i vognkortet. Skal jaggu sitte lenge på en Polo GTI før de blir samlerbil, eller man kan kjøpe seg en vill m3 som med samlerstatus eller ei, de fleste vil finne hakket mer inspirerende.

Med prisene som sirkulerer for originale e36m3'er på nettet (ligger en 3.2 ute til 280k), så gjør det meg ingenting at min er ombygd. Hadde vert mer bekymret for bilen om den var original, neppe dratt et samlerobjekt til 250-300k rundt Nürburgring med det første iallefall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...