orbeck Skrevet Januar 8, 2012 Skrevet Januar 8, 2012 Hei! Jeg var ute å ratta litt på glatta istad, og dro i brekket inn i en sving. Etter dette har batterivarsellampen startet å lyse konstant? Og som det nervevraket/null IQ innen bil lurte jeg på om noe kan ha gått fyken? Dro bare i brekket i en sving, ikke veldig stor fart. Kan også meddele at jeg har hatt problemer med varsellampa en gang før. Den startet bare å lyse etter en oppstart, men hadde den på merkeverksted der de søkte og batteri fikk strøm og var helt fint. Er dette bare en bagatell eller kan hele dynamoen tatt kvelden? Hilsen null-iq-innenbil orbeck
Reef89 Skrevet Januar 8, 2012 Skrevet Januar 8, 2012 Kjent problem er jo at når batterilampa lyser er det noe galt med dynamoen/batteri, at den startet å lyse ved oppstart kan jo bare ha vært tegn på at noe er galt så har det bare utviklet seg. Mål på batteriet ved tomgang og se hvor mye dynamoen leverer.
orbeck Skrevet Januar 8, 2012 Forfatter Skrevet Januar 8, 2012 Takk for svar Veldig merkelig at den startet å lyse akkurat etter slædden da
aambakk89 Skrevet Januar 9, 2012 Skrevet Januar 9, 2012 spinner multireima? lite trolig det er batteriet, må vere dynamoen isåfall. PS. Ikke brekksladd med bmw.. bare gi litt gass:)
lierbimmer Skrevet Januar 9, 2012 Skrevet Januar 9, 2012 begynn med å sjekke feste til batteriet og mål spenning med motoren igang.
TheEspenK Skrevet Januar 9, 2012 Skrevet Januar 9, 2012 Hei Orbeck Hilsen null-iq-innenbil Sikker på at du ikke forveksler ladelampa med håndbrekk/bremselampe? Spør bare fordi jeg ikke helt ser forbindelsen mellom brekket og ladelampa Mål spenning på batteriet før og etter start, 12.5 Volt før og rundt 14 etter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå